שיווק ופרסום

מכבי בשיתוף פעולה עם אגדות הספורט הישראלי: צפו בקמפיין החדש

מכבי שירותי בריאות משיקה את המסלול האדום של קופת החולים. בקמפיין החדש של מכבי, משתתפים אגדות ספורט מהכדורסל והכדורגל הישראלי אשר מזמינים את האוהדים האדומים להצטרף למסלול האדום ולהיות חלק מקבוצת הבריאות של מכבי – מבלי לוותר על הזהות האדומה שלהם

מערכת ice | 
מכבי שירותי בריאות (צילום shutterstock)
קופת החולים מכבי יוצאת במהלך אסטרטגי מעניין במיוחד. בקמפיין החדש של מכבי שירותי בריאות, מושק המסלול האישי – המסלול האדום שכולל את כל שירותי הבריאות שמכבי מציעה. מדובר בכרטיס מיוחד שמותאם גם לאוהדים האדומים אשר יקבלו כרטיס דיגיטלי אדום, אשר יהווה כרטיס הקופה שלהם.

(צילום: מכבי שירותי בריאות)
בקמפיין החדש של מכבי שירותי בריאות, משתתפים לא מעט אגדות ספורט מהכדורגל והכדורסל הישראלי. אותם ספורטאי עבר מזמינים את האוהדים האדומים להצטרף למסלול האדום ולהיות חלק מקבוצת הבריאות של מכבי – מבלי לוותר על הזהות האדומה שלהם. משתתפי הקמפיין הם כוכבי העבר האגדיים פיני בלילי, שמעון אמסלם, זיטו אוגבונה והאוהד האדום ינעל העולם.
 
כידוע, מכבי שירותי בריאות השיקה לאחרונה את אפליקציית UPAPP, אשר הורדה על ידי יותר מ-600,000 מבוטחים. בעזרת האפליקציה של מכבי שירותי בריאות, חברי מכבי הזמינו למעלה מ-2 מיליון פעילויות ספורט ו-wellness. לצד ההישג המרשים, ציינה סיגל דדון-לוי, סמנכ"לית מכבי שירותי בריאות, כי מדובר במהלך פורץ דרך אשר הביא למהפכה למען קידום אורח חיים בריא עבור מבוטחי קופת החולים.
בנוסף, סיפרה דדון-לוי: "הנתונים מהשנה החולפת מוכיחים את ההצלחה בשטח - למעלה משני מיליון פעילויות בוצעו, ו-30% מהמשתמשים מדווחים על עלייה בפעילות הגופנית שלהם. זוהי עדות חיה למחויבות שלנו לקידום הוולנס ואורח החיים הבריא. נמשיך להוביל את מהפכת הבריאות בישראל, ולהעניק לחברינו את הכלים הטובים ביותר לשמירה על אורח חיים בריא ופעיל יותר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה