בריאות

מכבי שירותי בריאות: "30% ממשתמשי האפליקציה מדווחים על עלייה בפעילות הגופנית"

שנה חלפה מאז השיקה מכבי את אפליקציית הספורט והוולנס, UPAPP, שמאפשרת לחבריה כניסה ליותר מ-2,000 מתחמי ספורט ו-Wellness ברחבי הארץ בעלות של 25 שקל בלבד לפעילות בכ-260 יישובים מדן ועד אילת. מנכ"לית החברה סיגל דדון-לוי: "נמשיך להוביל את מהפכת הבריאות של ישראל"
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
שנה אחת בלבד מרגע שהשיקה מכבי שירותי בריאות את UPAPP, האפליקציה הורדה על ידי למעלה מ-600,000 חברי מכבי שהזמינו למעלה מ-2 מיליון פעילויות ספורט ו-wellness.
בין הפעילויות שמציעה האפליקציה למשתמשיה: חדרי כושר, שחיה, שיעורי סטודיו, קירות טיפוס, טניס, אירובי, מדיטציה, פילאטיס, אימונים לנשים בהיריון ולאחר לידה ועוד. האפליקציה מאפשרת כניסה למתחמים מהגדולים בארץ, בין היתר: רשת הולמס פלייס, רשת פיט-האוס, רשת גו-אקטיב, רשת פרופיט, רשת ICON, רשת הקאנטרי ועוד רבים. בנוסף לכך, באפליקציה קיים VOD רחב, הכולל אימוני אונליין ופודקאסטים לקידום אורח החיים הבריא.
 
כמו כן, על כל אימון שמתבצע, מקבל המשתמש מטבעות uppers אותם הוא יכול לממש בחנות UPSHOP – הכוללת מגוון מוצרי ספורט, שוברים וסדנאות. בסקר שערכה מכבי בחודש החולף בקרב משתמשי UPAPP נמצאה השפעה משמעותית של האפליקציה על אורח החיים של חברות וחברי מכבי: 30% מהמשתמשים הגבירו את הפעילות הגופנית שלהם מאז התקנת האפליקציה, וכשליש מהם מדווחים כי היא מסייעת להם לשמור על אורח חיים בריא. מעניין במיוחד לציין כי כמחצית המשתמשים שלא ביצעו כלל פעילות גופנית לפני התקנת האפליקציה, מדווחים כעת כי UPAPP עוזרת להם לשמור על אורח חיים בריא.
"המלצת הצרכנים" של BRAVO  הוענקה לאפליקציית UPAPP לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים. המחקר נערך בקרב מי שהשתמשו באפליקציה שנשאלו שתי שאלות: האם היו שבעי רצון ממנה והאם היו ממליצים עליה לחברים ולמשפחה? תואר "BRAVO – המלצת הצרכנים 2024" הוענק לאפליקציית UPAPP לאחר שיותר מ-75% מהמתאמנים והמתאמנות שעשו בו שימוש היו שבעי רצון ממנה.
 
מנכ"לית מכבי שירותי בריאות סיגל דדון-לוי: ״אנחנו גאים לציין שנה להשקת UPAPP, מהלך פורץ דרך של מכבי שהביא למהפכה של ממש למען קידום אורח חיים בריא עבור חברות וחברי מכבי. הנתונים מהשנה החולפת מוכיחים את ההצלחה בשטח - למעלה משני מיליון פעילויות בוצעו, ו-30% מהמשתמשים מדווחים על עלייה בפעילות הגופנית שלהם. זוהי עדות חיה למחויבות שלנו לקידום הוולנס ואורח החיים הבריא. נמשיך להוביל את מהפכת הבריאות בישראל, ולהעניק לחברינו את הכלים הטובים ביותר לשמירה על אורח חיים בריא ופעיל יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה