בריאות

לאמן את השרירים בלי ללכת לחדר כושר? סופווייב בהישג נוסף

החברה קיבלה אישור לאינדיקציה חדשה לטיפול שלהם. "שמנו לנו למטרה להרחיב את תיק המוצרים שלנו על ידי שיפורים טכנולוגיים", מסר המנכ"ל. רופאה שמשתמשת במכשיר מספרת כי הוא מסייע למטופלים הסובלים מאיבוד מסת שריר
מערכת ice | 
הטיפול החדש של סופווייב (צילום אסף לוי)
חברת המכשור בתחום הרפואה האסתטית סופווייב (Sofwave) הודיעה אתמול (שני) כי קיבלה אישור ממנהל התרופות האמריקני, ה-FDA, לאינדיקציה נוספת למכשיר שפיתחה. האישור החדש מאפשר שימוש במכשיר לטובת חיזוק שרירי הזרועות. המכשיר אושר בעבר כבר עבור שימושים של חיטוב וחיזוק שרירי הבטן, הירכיים והישבן. 
המודל, שנקרא Pure Impact מבוסס על גירוי חשמלי ופועל בנוסף למכשיר שפיתחה החברה בשם Superb. המודל והמכשיר מיועדים לטיפולים לא פולשניים בתחום הרפואה האסתטית. Superb משמש לטיפולי עור כמו למשל הרמת גבות וטיפול בעור רפוי מתחת לסנטר. 
"קבלת אישור זה הינה משמעותית כחלק מהמשך הרחבת מגוון הטיפולים שמציעה סופווייב", אמר מנכ"ל החברה, לו סקפורי, "שמנו לנו כמטרה להרחיב את תיק המוצרים שלנו באמצעות קבלת אינדיקציות נוספות ושיפורים טכנולוגיים של מוצרינו". לדבריו התוספת המודולרית מאפשרת ללקוחות החברה להרחיב באופן מיידי את הטיפולים שהם מספקים במרפאות שלהם. 
לדברי אחת הרופאות שמטפלת במטופליה באמצעות המכשור של החברה, הכלים שהיא מספקת לא נועדו לצרכים אסתטיים בלבד אלה מסייעים לחולים שסובלים מירידה משמעותית במסת השריר. לדבריה, המכשיר אינו דומה לאף מכשיר קודם אחר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה