בריאות

סופוויב בציון דרך משמעותי: קיבלה אישור FDA לשיווק מודול לחיטוב שרירים

ה - Pure ImpactTM מרחיב את יכולותיה של החברה בתחום האסתטיקה הרפואית, ומתווסף למערכת SUPERBTM של החברה המיועדת לטיפול לא פולשני להצערה ומיצוק העור ולשיפור מראה הצלוליט

מערכת ice |  1
מכשיר סופוויב (צילום ארקדי רסקין)
חברת המכשור הרפואי האסתטית סופווייב (Sofwave), מדווחת היום על אבן דרך משמעותית בפעילותה. החברה מעדכנת על קבלת אישור ה-FDA, מינהל המזון והתרופות האמריקאי, לשיווק בארה"ב של מודול חדש ה- Pure ImpactTM, המשמש לחיטוב השרירים ולחיזוקם והמבוסס על גירוי חשמלי (EMS).
האישור סולל לסופווייב את הדרך להרחבת סל הטיפולים האסתטיים הרפואיים של סופווייב, כמודול נוסף למכשיר ה- SUPERBTM , המיועד לטיפול לא פולשני בהצערת ומיצוק עור הפנים והצוואר, להרמה של גבות העיניים והרקמות הרפויות מתחת לסנטר, לשיפור במראה הצלוליט ולטיפול בצלקות אקנה. 
Pure ImpactTM באמצעות טכנולוגיית ה- PlyoPulseTM היא מערכת חיטוב ומיצוק שרירים המיועדת לעורר מספר קבוצות שרירים ואזורי גוף בו-זמנית. באמצעות ה- Pure ImpactTM ניתן לקבוע פרוטוקולים שונים של הפעלה מבוקרת של שרירים ולהפעיל באופן אלחוטי ורציף קבוצות שרירים שונות ללא צורך למקם מחדש את האלקטרודות באופן ידני.
ניתן להשתמש במודל ה- Pure ImpactTM יחד עם מערכת ה- ™SUPERB או כטיפול עצמאי ונפרד המספק את אותו סטנדרט של  יעילות, בטיחות, נוחות טיפול ותוצאות, שכל סל המוצרים של ™Sofwave מספק.
האישור למכשיר שפיתחה סופווייב לחיזוק וחיטוב השרירים הינו בנוסף למספר אישורי FDA שקיבלה החברה לפלטפורמת ה- ™SUPERB שלה, ובהם: אישור לשיפור מראה צלקות האקנה, אישור לשיפור מראה הצלוליט לטווח הקצר, אישור לטיפול לא פולשני לשיפור קמטי הפנים והצוואר ואישור לאינדיקציות נוספות עבור הרמה של הגבות והרמה של רקמות רפויות מתחת לסנטר (Lax submental tissue), ובאזור הצוואר. בנוסף, בחודש מרץ השנה, קיבלה החברה אישור FDA לשיווק אפליקטור (ידית הטיפול) ה-™Precise, המאפשר גישה נוחה לטיפול באיזורים קטנים ומקומרים. 

לו סקפורי, צילום: קרוליין גרימס
לו סקפורי, מנכ"ל חברת סופווייב: "כמובטח, סופווייב ממשיכה לקדם חדשנות בשוק המכשור הרפואי האסתטי. אנו גאים להציג את ™Pure Impact המבוסס על טכנולוגיה של גירוי חשמלי של שרירים (EMS) באמצעותו ניתן לאמץ ולהפעיל מספר קבוצות שרירים, באיזורי גוף שונים בו זמנית, ובמסגרת פגישת טיפול אחת. ה- Pure ™Impact, עם טכנולוגיית ™PlyoPulse, מהווה תוספת מודולרית למוצר הנוכחי שלנו, ה- SUPERBTM, ומאפשר ללקוחותינו להרחיב באופן מיידי את חבילות השירותים  בקליניקות שלהם.
יתרה מכך, אישור ה-FDA מגיע בדיוק בזמן שבו גדלה הפופולריות לתרופות מטבוליות המיועדות לירידה במשקל ומביאה לביקוש מוגבר למוצרי תעשיית המכשור הרפואי האסטתי, כטיפול משלים לירידה במשקל. האישור סולל עבור סופווייב את הדרך להשקה המסחרית של ™Pure Impact בארצות הברית, ובהמשך נפעל להפצתו גם בשווקים נוספים בעולם.

אישור FDA זה מצטרף לאישורים נוספים שקיבלה סופווייב, בהם להרמה של הגבות, העיניים והרקמות הרפויות מתחת לסנטר, שיפור במראה הצלוליט וטיפול בצלקות אקנה. אנו מעריכים שהרחבת מגוון הטיפולים האפשריים, כעת גם באמצעות מכשיר ה-Pure ImpactTM תתמוך בהמשך ההתרחבות המואצת של סופווייב בשנים הבאות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש באליאקספרס ב50 שקל. (ל"ת)
    ems? 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור