השוק

הכנסות סופווייב זינקו ב-18%; רווח גולמי של כ-11.1 מיליון דולר

חברת האסתטיקה הרפואית פרסמה את דוחותיה לרבעון השני. הכנסות החברה ממכירת פולסים זינקו ברבעון השני בכ-83% לכ-6 מיליון דולר ומהוות כ-41% מסך ההכנסות ברבעון. המנכ"ל לו סקפורי: "ינתן דגש מיוחד על הגברת המודעות למותג באמצעות קמפיינים במדיה החברתית". היו"ר ד"ר שמעון אקהויז: "תוצאות מעולות"
מערכת ice | 
לו סקפורי, מנכ"ל סופוויב וד"ר שמעון אקהויז, יו"ר ומייסד-משותף (צילום קרולין גרימס, תומר שלום, shutterstock)
חברת האסתטיקה הרפואית סופווייב (Sofwave), מפרסמת הבוקר (שלישי) את תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון השני של 2024, המציגות המשך צמיחה בהכנסות וזינוק חד בהכנסות החוזרות ממכירת פולסים, המשקפות את השימוש הרב במכשירי החברה על ידי לקוחותיה.
ההכנסות ברבעון השני של 2024 עלו בכ-18% לכ-14.6 מיליון דולר, לעומת כ-12.4 מיליון דולר ברבעון השני אשתקד. הכנסות החברה ממכירת פולסים זינקו ברבעון השני בכ-83% לכ-6 מיליון דולר ומהוות כ-41% מסך ההכנסות ברבעון. הרווח הגולמי ברבעון השני עלה בכ-21% לכ-11.1 מיליון דולר (כ-76.1% מסך ההכנסות), לעומת כ-9.2 מיליון דולר ברבעון השני של 2023 (כ-74.6% מסך ההכנסות).
לדברי החברה, הגידול ברווח הגולמי נובע מהשיפור בהכנסות וכן מהשיפור ברווחיות הנובע בעיקר מהגידול בהכנסות מפולסים שנמכרים בשולי רווח גבוהים. לו סקפורי, מנכ"ל סופווייב ציין כי: "אנו מציגים תוצאות כספיות חזקות ברבעון השני של 2024, עם ביצועים תפעוליים טובים ובדגש על גידול של 83% בהכנסות החוזרות מפולסים, המייצגים מעל ל-40% מסך ההכנסות ברבעון זה".

 
"התוצאות המרשימות קיבלו רוח גבית מצוות מכירות ייעודי חדש שגייסה החברה ושכל מטרתו היא לסייע לקליניקות להטמיע את טכנולוגיית Sofwave ולהגדיל את השימוש במכשיר ובכך להגיע למטופלים ומטופלות נוספים ולייצר גידול בשימוש בפולסים. אנו מציינים הגעה לרף של מעל ל-300,000 טיפולי סופווייב שנערכו עד היום, מאז קבלת אישור ה-FDA הראשוני שלנו. במבט להמשך שנת 2024, ההתמקדות שלנו נשארת בהמשך מתן מענה לביקוש הגובר לטכנולוגיה שלנו, עם דגש מיוחד על הגברת המודעות למותג באמצעות קמפיינים במדיה החברתית הפונים לרופאים פוטנציאליים וכמובן למטופלים. לסיום, אציין כי חשוב לי מאוד לעדכן כי סופווייב נמצאת במסלול הנכון להגעה לאיזון תפעולי על בסיס שנתי ב-2024". 
ההפסד התפעולי ברבעון השני של השנה הצטמצם משמעותית לכ-1.2 מיליון דולר, לעומת כ-2.9 מיליון דולר ברבעון השני של 2023. הצמצום בהפסד התפעולי נובע הן מהצמיחה בהכנסות והן מהצמצום בהוצאות התפעול כאחוז מסך ההכנסות הכולל. יצוין, כי בניטרול תשלום מבוסס מניות הסתכם ההפסד התפעולי ברבעון בכ-0.6 מיליון דולר, לעומת כ-2.2 מיליון דולר ברבעון השני של 2023. החברה חוזרת ומצהירה, כי היא ממשיכה לצפות להגעה לאיזון תפעולי על בסיס שנתי ב-2024, בניטרול תשלום מבוסס מניות. 
 

ד"ר שמעון אקהויז, יו"ר דירקטוריון סופווייב ומייסד-משותף: "אנו ממשיכים במאמצים להרחיב את אימוץ סל המוצרים של סופווייב על-ידי הצגת טכנולוגיות פורצות-דרך חדשות והבאת סטנדרט חדש של טיפול אל השוק, לצד תוצאות מעולות למטופלים ולרופאים כאחד. אנו גם ממנפים את הדרישה ההולכת וגדלה לטיפולי מיצוק העור וחיטוב הגוף לאור השימוש הנרחב בתרופות הרזיה ומעכבי GLP-1. במקביל, ההתמקדות האסטרטגית שלנו בעבודה מול רופאי ליבה, ובהקשר זה בעיקר רופאי עור ומנתחים פלסטיים, ממשיכה לשאת פרי למרות ההאטה הכללית בתעשיית האסתטיקה הרפואית לאור התנאים המאקרו-כלכליים".
נכון ל-30 ביוני, לחברה מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של כ-21.1 מיליון דולר. קצב שריפת המזומנים ממשיך להאט: כ-3.3 מיליון דולר בחציון הראשון של 2024, לעומת כ-6.7 מיליון דולר בחציון הראשון של 2023. החברה מציינת גם כי ברבעון השני של שנת 2024 החברה סיימה לשלם את כל חובותיה בגין תמלוגים לרשות החדשנות בסך כולל של כ-2.1 מיליון דולר אשר שולמו בין השנים 2020-2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה