ויראלי

אגם רודברג דורשת פיטורים: "אין דין ואין דיין, שייעלמו"

השחקנית האהובה זועמת על פגרת הכנסת: ״בושה!!! מדינה במלחמה והם יוצאים לפגרה שנייה על זה נאמר: אין חשומה!!! חיילים מוכנים למות למען המדינה והם לא מוכנים לוותר על בטן גב ברודוס"
מערכת ice | 
אגם רודברג (צילום מתוך האינסטגרם)
אגם רודברג, אחת השחקניות האהובות והמדוברות בישראל ב-20 השנים האחרונות, ממשיכה להביע את דעתה בצורה נוקבת מאוד נגד נבחרי הציבור בשל התנהלותם בזמן מלחמת חרבות ברזל.
הפעם, רודברג זועמת על פגרת הכנסת: ״בושה!!! מדינה במלחמה והם יוצאים לפגרה שנייה על זה נאמר: אין חשומה!!! חיילים מוכנים למות למען המדינה והם לא מוכנים לוותר על בטן גב ברודוס".

עוד היא כתבה בכעס בסטורי שהעלתה על רקע כתבה המתארת את הפגרה: "די אלוהים בבקשה. הבנו שיש פה שיעור. כמה חטאנו שמגיע לנו נבחרי ציבור כאלה? צריך כל פעם לשפשף את העיניים להאמין שהם אמיתיים והם אלו שנבחרו".
לסיום היא כתבה בצורה חדה וברורה: "חייבים לעתיד טוב יותר לזהות בכל הקשר הפוליטית מי האנשים שאין להם לא דין ולא דיין ושיעלמו מהמפה הפוליטית״, העוקבים שלה הסכימו איתה לחלוטין בעניין.
אחת כתבה לה: "מדוייקת. נתנקם בכל אחד מהם עד סוף חייהם. את הפנים שלהם הם לא יוכלו להראות בפומבי עד יום מותם", אחר הוסיף: "וכל מי שיצא כנגד מה שהיא אומרת, ככל הנראה אוהב את המדינה פחות ממה שאוהב את הנבחרים שלו. ככה פשוט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה