ויראלי

אגם רודברג נשברת בראיון: "אנחנו חיים בסיוט"

השחקנית מדברת על הכל: "המצב הנוכחי שאנחנו נמצאים בו חייב להיגמר. חייב להסתיים. אין לנו מחשבה לא לחיות כאן, אין לי פלאן בִּי. אנחנו נשארים במדינת ישראל. זו המדינה שלנו, לטוב ולרע"
מערכת ice |  4
אגם רודברג (צילום מתוך האינסטגרם)
אגם רודברג תספר בריאיון ל"7 לילות", שייראה מחר (שישי) אור, על המפגש עם החטופה נועה ארגמני שחזרה משבי החמאס ועל התחושות הקשות שלה בצל המשך מלחמת חרבות ברזל.
רודברג חושפת בראיון: "עצרתי לידה ואמרתי לה שאני מעריצה אותה, נועה מהממת, יש לה חיוך כובש. אני מניחה שהיא מתחילה תהליך שיקום לכל החיים, אבל תודה לאל שהיא פה, והלוואי שיהיו לנו עוד חטופים וחטופות שיחזרו, כי בסוף זה הדבר הכי חשוב. אין לנו בכלל מה לדבר על שום דבר אחר. המלחמה צריכה להיגמר".

וגם, על הסיבה שהיא משתתפת בהפגנות: "אני יוצאת להראות תמיכה במשפחות החטופים, אני חושבת שזה המעט שאנחנו יכולים לעשות. מאז 7 באוקטובר נפגשתי עם תחושה שלא הכרתי, שהיא זעם. לפני 18 שנים, כשגרתי בניו יורק, אנשים היו אומרים לי, "איך את לא מפחדת לגור בישראל?" והייתי אומרת להם, "תקשיבו, זה המקום הכי טוב בעולם. יש שם את הים הכי טוב, את מזג האוויר הכי טוב, את האנשים הכי טובים והכי מצחיקים והכי יפים". גם עכשיו אני מאמינה בזה, אבל המצב הנוכחי שאנחנו נמצאים בו חייב להיגמר. חייב להסתיים. אין לנו מחשבה לא לחיות כאן, אין לי פלאן בִּי. אנחנו נשארים במדינת ישראל. זו המדינה שלנו, לטוב ולרע".
בין היתר היא טוענת שהמדינה לא מתנהלת מספיק טוב כשהיא מכנה את ה-7.10 האסון הכי גדול מאז קום המדינה או אפילו מאז השואה. את האשמה היא מטילה על הממשלה, "אנחנו חיים בסיוט", היא טוענת שיש להחזיר את כל החטופים גם במחיר של שחרור כל המחבלים מהכלא.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גם לי אין פלאן בי
    משה גלילי 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא אעזוב את הארץ גם אם הסתומה הזו תישאר בה.
    סגור
  • 3.
    אגם
    נאוה 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תאמיני את הסיוט
    סגור
  • 2.
    אגם רודברג
    אלונה אלון 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אגם חידשה שלא נאמר הכל כבר נאמר .והאמת אגם לא מעניינת בכלל
    סגור
  • 1.
    אגם רודברג (ל"ת)
    אלונה אלון 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור