בעולם

ג'סטין ביבר הפך לאבא: זה השם המרגש שבחר לבנו

הזמר ג'סטין ביבר ואשתו היילי הפכו הורים לראשונה לבן בכור וריגשו את הגולשים עם התמונה שהעלו לאינסטגרם שגרפה יותר מ-18 מיליון לייקים
מערכת ice | 
גסטין ביבר והיילי ביבר (צילום אינסטגרם)
הזמר ג'סטין ביבר ואשתו היילי ביבר חובקים בן ראשון, וחשפו זאת הלילה (ראשון לפנות בוקר) בפוסט מרגש שהעלו לחשבון האינסטגרם.
ביבר העלה תמונה של הרגל הקטן של הרך הנולד, וזכה ליותר מ-18 מיליון לייקים. ג'סטין והיילי בחרו לקרוא לו "ג'ק בלוז" על שמו של אביו של הזמר.
 

נזכיר כי אחרי ששמרו על ההיריון בסוד במשך חצי שנה, כוכב הפופ ג'סטין ביבר (30) ורעייתו הדוגמנית היילי ביבר (27) חשפו בחודש מאי האחרון את הבשורה המרגשת בסדרת צילומים ברשתות החברתיות שלהם.
ג'סטין והיילי בזוגיות במשך שש שנים, במהלכן ידעו עליות וירידות רבות. גם בחודשים האחרונים, כשכבר ידעו כי הם מצפים לילד, נאלצו להתמודד עם שמועות עקשות לגבי משבר ביחסים ביניהם. בחודש מרץ היילי ניסתה לשים קץ לאותן שמועות "שקריות" לדבריה: "רק לידיעתכם, הסיפורים והשמועות שאני רואה בטיק טוק, הם ב-100 אחוז מהפעמים לא נכונים. מומצאים מהאוויר... באים מארץ האשליות... אז אני יודעת שזה יכול להיות כיף לצלול לתוך הסיפורים האלה, אבל רק תדעו שהם תמיד שקריים, סליחה שאני מקלקלת לכם את זה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה