ויראלי

כוכב מאסטר שף בווידוי כואב: "בעיות רפואיות שדרשו טיפולים"

אלברט אפראימוב מספר: "עשינו סדנאות כמעט בכל הארץ, אבל אז התחילה הקורונה. היה לנו כמה בעיות רפואיות שדרשו להתחיל טיפולים, והפסקתי לבשל בכלל. רק לפני שמונה חודשים חזרתי, הלכתי לעבוד אצל חיים כהן ב'יפו תל אביב'".
מערכת ice |  1
מאסטר שף (צילום רונן אקרמן)
העונה החדשה של מאסטר שף נבחרת החלומות יצאה לדרך ביום שבת ואין ספק שבין כל הפרצופים המוכרים שהגיעו להתחרות על התואר, זה של אלברט אפראימוב הזכיר נשכחות. מלך הכיסונים מגיע לכבוש את העונה, אבל מסתבר שהדרך חזרה למסך של קשת 12 לא הייתה קלה.
הוא מספר בראיון למאקו: "אחרי התוכנית סיימתי לימודים, הלכתי ללמוד בישול פה בארץ בשביל להבין מה קורה פה מבחינת כשרות, איך עובדות מסעדות. התחלתי לעשות סדנאות עם חיים בר שהוא מומחה בעל שם עולמי".

הוא המשיך: "עשינו סדנאות כמעט בכל הארץ, אבל אז התחילה הקורונה. היה לנו כמה בעיות רפואיות שדרשו להתחיל טיפולים, והפסקתי לבשל בכלל. רק לפני שמונה חודשים חזרתי, הלכתי לעבוד אצל חיים כהן ב'יפו תל אביב'".
עוד אמר לסיום: ""אני הרבה זמן עוקב אחרי רותי ברודו ויובל בן נריה היה בעונה שלנו אורח באחת המשימות. הוא טעם אוכל שלי אבל לא הכרתי אותו כי הוא בא והלך. אלו אנשים אחרים שיטעמו את האוכל שלי, הייתי רוצה לשמוע מה רותי ברודו חושבת על מה שאני עושה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למטורף
    אזרחי ישראל יהודי 10/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק תסברו איך מחזיקים מטורף במכון ויצמן
    סגור