טלוויזיה

מיכל אנסקי חושפת לראשונה: מדוע עזבה את מאסטר שף?

שופטת מאסטר שף טוענת: "בעצם אף פעם לא עזבתי. היה לי חוזה לעוד שתי עונות, כלומר 10 ו־11, אבל החלטתי להזיז את הגבינה שלי. קיבלתי הצעה מהחברים בקשת להוביל תוכנית, והיתה תחושה של התחדשות ושל טרנספורמציה"
מערכת ice |  2
מיכאל אנסקי (צילום דניאל שכטר)
מיכל אנסקי בלטה בהיעדרה בעונה האחרונה של 'מאסטר שף' בקשת 12, אבל כעת היא שוב חוזרת למטבח המוכר של התכנית בעונה החדשה של 'נבחרת החלומות' לצד רותי ברודו ויש לה לא מעט תובנות.
לאחר שנשאלה כל כך הרבה פעמים האם סכסוך הוביל להיעדרותה מהמסך, היא ענתה בראיון לישראל היום: "נכון, אני חייתי את זה, אבל אמרתי לכולם 'חכו, חכו' - והנה הגיע היום. בעצם אף פעם לא עזבתי. היה לי חוזה לעוד שתי עונות, כלומר 10 ו־11, אבל החלטתי להזיז את הגבינה שלי. קיבלתי הצעה מהחברים בקשת להוביל תוכנית, והיתה תחושה של התחדשות ושל טרנספורמציה".

היא המשיכה: "כבר כמעט 14 שנים אני עושה את 'מאסטר שף', וזו תהיה הפעם הראשונה שאני מובילה תוכנית", אומרת אנסקי, "אז אני מאוד מתרגשת. אני באמת מרגישה את הפער בין מי שהייתי בתוכנית הקודמת כשהיא רק עלתה, כשהייתי בת 29, לבין מה שקורה עכשיו. אז לא ממש הבנתי איפה אני".
על המלחמה בתכנית: "היא בהחלט נוכחת, ואני שמחה לראות, אפילו בפרומואים שעולים באינסטגרם, שמציגים מתמודדים שמדברים על העת הזו, שמיישירים מבט אל הצופים בבית ומדברים על המחר, מבטאים שייכות. כל מי שיסתכלו להם בעיניים יזהו את זה. אנחנו אומה אחת עם לב שבור. אם זה היה תלוי בנו היינו עכשיו מדינה בשבעה אינסופית - אבל אנחנו עם שהולך עם הפנים קדימה, וכדי לייצר תמונה חדשה מבפנים צריך להזכיר את זה לאנשים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מיותרת לחלוטין
    גיא 10/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה זאת הכותרת הזאת? אנסקי בלצי נסבלת ומיותרת לחלוטין למה מנדיכים למחזר אותה ולשים כותרות פלצניות? הגברת חפה מכל ניסיון בבישול ומידע. יודעת רק לאכול ולחרטט! חלאס איתה!
    סגור
  • 1.
    למיכל יומולדת היום... המון מזל טוב! (ל"ת)
    ליאור 10/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור