תקשורת ומדיה

מגישת קשת 12 במונולוג חריג: ממי ביקשה סליחה בשידור חי?

נסלי ברדה, פתחה את חדשות הבוקר בקשת 12 אותה היא מנחה במונולוג יוצא דופן, בו היקשה סליחה מהצופים: "סליחה שנשאבתי למה שמכונה הקונספציה, והתמכרתי לאשליה שאנחנו יודעים כל דבר שקורה בעזה. סליחה גם שהסכמתי לחלוקה הגסה למחנות. השנה הקרובה היא ההזדמנות שלנו וגם שלי לתקן"
מערכת ice |  2
נסלי ברדה (צילום אינסטגרם)
העיתונאית נסלי ברדה, שמגישה את חדשות הבוקר בקשת 12, פתחה הבוקר (ראשון) את תוכניתה במונולוג חריג ויוצא דופן, בו עשתה חשבון נפש וביקשה סליחה רגע אחרי יום הכיפורים.
נסלי ברדה אמרה לצופים: "שלום לכם, בדרך כלל בצד כיפור יש אצלי איזו תחושה של הזדככות או לפחות אנחת רווחה קטנה. המילים שנה טובה מרגישות שלמות. השנה זה לא ככה ואתם יודעים למה לא צריך להסתכל. יחד עם זאת אני מרגישה שחשבון נפש הכרחי לי ולנו, גם אחרי שיצאו שלושה כוכבים. לא בשביל איזו התחסדות או התייפייפות, בעיקר בשביל שנוכל להשתפר ולבנות כאן מחדש. אז אני רוצה, מבקשת להגיד סליחה על כמה דברים".
ברדה המשיכה והתנצלה: "סליחה שנשאבתי למה שמכונה הקונספציה. לא הטלתי מספיק ספק באנשי הצבא והמדינאים שהסבירו גם כאן באולפן הזה שחמאס מורתע או מבקש שקט. סליחה שגיחכתי קצת כשהחמאס לא חבר אז לג'יהאד האיסלאמי והתמכרתי לאשליה שאנחנו יודעים כל דבר שקורה בעזה".
ברדה הוסיפה: "סליחה שהשתמשתי במילה טפטופים ולא דרשתי לדעת מה ימנע מהם להפוך יום אחד למבול. סליחה גם שהסכמתי לחלוקה הגסה למחנות - מתנחלים, בדואים, דרוזים, חרדים שהוכיחו ברגע האמת שהם רואים בי משפחה. אבל את הפנים היפות שלהם של עם ישראל המגוון לא ראיתי ולא הראיתי מספיק לפני השיבה באוקטובר".
ברדה הוסיפה: "סליחה שלא השקעתי יותר כדי להביא למסך את הרוב הדומם, בדרך כלל הלא מתלהם, אולי הלא רייטינגי שמסכים על חיים משותפים כאן. ש עוד רשימה ארוכה אבל אני מבקשת להספיק עוד סליחה אחת שחשובה לי. סליחה מכל המשפחות השכולות. בשנה החולפת לא הספקנו לתת את כל הזמן הראוי לכל אחד ואחת מהנרצחים והנופלים שלנו".
לסיום הוסיפה ברדה: "סליחה שגילינו כל כך הרבה נשים וגברים ערכיים ואמיצים רק אחרי הלכתם. אני יודעת, סליחה לא שווה שום דבר אם לא צמודים אליה מעשים. השנה הקרובה היא ההזדמנות שלנו וגם שלי לתקן".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בעעע
    הרצל משדרות 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל עוד היא בערוץ התבהלה.. הבקשת סליחה היא מהפה לחוץ... וכמו אחד שטובל ושרץ בידו!!!
    סגור
  • 1.
    וטוב שכולנו שננהג אותו הדבר , המבחן במעשה בהצלחה (ל"ת)
    דן 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור