תיירות

גל ביטולי הטיסות לישראל מחריף: שתי חברות הענק בורחות מנתב"ג

לאחר שאייר פראנס הודיעה על השעיית טיסותיה לישראל לפחות עד ה-22 באוקטובר, חברת התעופה היוונית אג'יאן (Aegean) הרחיבה את השעיית פעילותה בקווים לישראל עד ה-5 בנובמבר
מערכת ice | 
איירבוס 350 של חברת אייר פראנס (צילום יחצ)
המשבר הביטחוני בישראל ממשיך להשפיע על התעופה הבינלאומית, עם הארכת ביטולי טיסות מצד חברות תעופה מובילות. אייר פראנס, חברת התעופה הצרפתית הגדולה, הודיעה על השעיית טיסותיה לישראל לפחות עד ה-22 באוקטובר.
בעקבותיה, חברת התעופה היוונית אג'יאן (Aegean) הרחיבה את השעיית פעילותה בקווים לישראל עד ה-5 בנובמבר, מהלך שמשבש את תוכניות הטיסה של נוסעים רבים, במיוחד לקראת סוף חגי תשרי.

החלטות אלו באות על רקע המלצות קודמות של האיחוד האירופי, אשר הנחה חברות תעופה להשעות טיסות לישראל עד סוף אוקטובר 2024. למרות שהמלצה זו כבר בוטלה, נראה כי חברות התעופה ממשיכות לנקוט במשנה זהירות, ואף מרחיבות את תקופת ההשעיה מעבר למועד המקורי שנקבע.
השלכות אלו על התעופה מדגישות את המורכבות של המצב הגיאופוליטי באזור ואת השפעתו הנרחבת על תנועת הנוסעים הבינלאומית. עבור ישראלים רבים, ביטולים אלה מהווים אתגר משמעותי, במיוחד לאלו שתכננו טיסות במהלך תקופת החגים או מיד לאחריה.
בעוד שחברות תעופה מסוימות מאריכות את השעיית טיסותיהן, חשוב לציין כי המצב דינמי וייתכנו שינויים בהתאם להתפתחויות בשטח. נוסעים מתבקשים להישאר מעודכנים ולעקוב אחר הודעות חברות התעופה והרשויות הרלוונטיות. המצב הנוכחי מדגיש את הצורך בגמישות ובתכנון חלופי עבור נוסעים פוטנציאליים, וממחיש את ההשפעה הרחבה של אירועים גיאופוליטיים על תעשיית התעופה העולמית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה