תיירות

הטיסות חוזרות לנתב"ג: זו חברת התעופה ששוב תטוס לישראל

החלטתה של Cyprus Airways לחדש את פעילותה בישראל מגיעה בזמן שחברות תעופה רבות אחרות עדיין מהססות, למרות הסרת האיסור של האיחוד האירופי על טיסות במרחב האווירי הישראלי
מערכת ice | 
דרכון (צילום shutterstock)
Cyprus Airways, חברת התעופה הקפריסאית, מסמנת היום פרק חדש ביחסי התעופה בין קפריסין לישראל עם חידוש טיסותיה בקו לרנקה-תל אביב. טיסה CY110, שהמריאה מלרנקה, נחתה בנתב"ג בשעה 14:15, מסמלת את תחילתו של עידן חדש בתנועה האווירית באזור.
החלטתה של Cyprus Airways לחדש את פעילותה בישראל מגיעה בזמן שחברות תעופה רבות אחרות עדיין מהססות, למרות הסרת האיסור של האיחוד האירופי על טיסות במרחב האווירי הישראלי. צעד זה מדגיש את המחויבות של החברה לשוק הישראלי ואת האמון שהיא רוחשת לביטחון באזור.

במקביל לחידוש הקו לישראל, Cyprus Airways מציעה הזדמנות ייחודית לנוסעים להתנסות במחלקת העסקים שלה במחירים אטרקטיביים. החברה משווקת כרטיסים במחירים מוזלים לטיסות מלרנקה ליעדים אירופאיים ומזרח תיכוניים פופולריים, כולל אתונה, דובאי, מילאנו ופריז, החל מ-150 אירו לכיוון.
חזרתה של Cyprus Airways לשמי ישראל מסמנת לא רק את התאוששות ענף התעופה באזור, אלא גם את חיזוק הקשרים הכלכליים והתיירותיים בין המדינות. צעד זה צפוי לעודד חברות תעופה נוספות לשקול מחדש את חידוש פעילותן בישראל, ובכך לתרום להתאוששות התיירות והמסחר באזור כולו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה