תיירות

גל ביטולי הטיסות מפסיק? זו חברת התעופה שתחזור לנתב"ג ב-21.10

אייר אירופה מחדשת טיסות לישראל החל מ-21 באוקטובר. החברה מדגישה כי היא ממשיכה לעקוב מקרוב אחר ההתפתחויות במצב בישראל. נוסעים מתבקשים לבדוק את אתר החברה לעדכונים נוספים ומוזמנים ליצור קשר עם שירות הלקוחות לכל שאלה או בקשת סיוע
מערכת ice | 
ביטולי טיסות-אילוסטרציה AI
חברת התעופה הספרדית אייר אירופה הודיעה היום על חידוש הטיסות לישראל החל מה-21 באוקטובר. ההחלטה התקבלה בעקבות הורדת רמת הכוננות והסכנה על ידי סוכנות הבטיחות בתעופה האירופית (EASA) בנוגע למצב בישראל.
לפי ההודעה, טיסות UX 1301/1302 לתל אביב וממנה יחודשו החל מהתאריך האמור. עם זאת, החברה מדגישה כי ביטולי הטיסות עד ה-20 באוקטובר עדיין בתוקף. אייר אירופה מציעה מספר אפשרויות לנוסעים שטיסותיהם בוטלו: שינוי תאריך ללא עלות באותה מחלקה, לטיסות עד ה-30 בנובמבר, או ניתוב מחדש ללא קנס בטיסות שמופעלות על ידי אייר אירופה, בתשלום הפרשי מחיר, עד ה-30 בנובמבר או קבלת שובר (ואוצ'ר) או החזר כספי מלא.

החברה מדגישה כי היא ממשיכה לעקוב מקרוב אחר ההתפתחויות במצב בישראל. נוסעים מתבקשים לבדוק את אתר החברה לעדכונים נוספים ומוזמנים ליצור קשר עם שירות הלקוחות לכל שאלה או בקשת סיוע.
החלטת אייר אירופה לחדש את הטיסות מגיעה בזמן שחברות תעופה רבות עדיין נמנעות מטיסות לישראל בשל המצב הביטחוני. צעד זה עשוי לסמן תחילתה של מגמה בקרב חברות תעופה אירופאיות לחדש בהדרגה את הקשר האווירי עם ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה