תיירות

עוד חברת תעופה בורחת מנתב"ג: מי לא תחזור לטוס בקרוב מישראל?

למרות שהאיחוד האירופי האווירי הסיר לאחרונה את המלצותיו שלא לטוס מעל שמי ישראל, חברות תעופה בינלאומיות לא ממהרות לחזור לישראל, ההפך הוא הנכון.
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
למרות שהאיחוד האירופי האווירי הסיר לאחרונה את המלצותיו שלא לטוס מעל שמי ישראל, חברות תעופה בינלאומיות חוזרות בהדרגה לישראל, אך על רקע המתיחות הביטחונית ועליית המדרגה בשיגורים שלחיזבאללה לישראל - חלק מחברות התעופה הבינלאומיות מחליטות לא להישמע לאיחוד האירופי ומבטלות את טיסותיהן לישראל.
האחרונה שבהן היא חברת התעופה האיטלקית נאוס, שהודיעה היום (שני) כי היא לא תחזור לטוס מנתב"ג ואליו לפחות עד ה-1 בנובמבר. על פי "ישראל היום", ההחלטה של נאוס נובעת מהעובדה שהמנהל האיטלקי מקשה על טיסות לישראל בתקופה הנוכחית.
בנוסף על כך, דווח כי בחרת התעופה האיטלקית ביקשו מהמנהל לשקול שוב את ההמלצה שלו שלא לטוס לישראל וממנה. נכון לשלב זה, ועל פי הודעת החברה, המנהל לא אישר את הבקשות ונכון לשלב זה נאוס לא תטוס לישראל לפחות עד תחילת חודש נובמבר.
על רקע שינוי ההחלטה של האיחוד האירופי, חברות התעופה הזרות ממש לא ממהרות לחזור ולטוס לישראל, וחלק גדול מהן, כמו למשל נאוס, שמאריכות את גל הביטולים שלהן.
במקביל, חברת התעופה אייר חיפה נחתה לראשונה היום בקפריסין עם הטיסה הבינלאומית הראשונה שלה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה