כסף וצרכנות

עדכוני תעופה: האיחוד האירופאי ביטל האזהרה - אבל הטיסות לא חזרו

חמישה ימים לאחר ביטול ההודעה הדרמטית של האיחוד האירופאי, חברות התעופה עדיין לא מהמרות לחזור לטוס בארץ וחלקן אף מאריכות את ביטול הטיסות
ענת סימן טוב | 
טיסות (צילום shutterstock)
לפני כחמישה ימים האיחוד האירופאי חזר בעצמו בעקבות ההודעה הדרמטית שלו בו קרא לחברות התעופה לבטל את הטיסות עד סוף החודש. לאחר שנפגשו עם נציגים ישראלים ובין היתר מירי רגב.
כיום, חמישה ימים אחרי, חברות התעופה לא ממהרות עדיין לחזור ונכון להיום, חברות תעופה רבות לא ממהרות לחזור ואף מאריכות את גל הביטולים שלהן.
חברות התעופה אשר הודיעו על חזרתם אך טרם חזרו לטוס בפועל הן חברת התעופה בלו בירד שהייתה הראשונה להודיע שתחזור לטוס. מועד החזרת הטיסות אינו ידוע. בנוסף, חברת התעופה אייר אירופה קיצרה את ביטול הטיסות שלה עד ה-21 לאוקטובר. טרם ידוע אם תאריך זה יישאר או יתארך.
במקביל, הודיעה חברת התעופה הפולנית LOT על ביטול טיסותיה לארץ עד ה1 בנובמבר.
חברות תעופה שהם שחקני מפתח בתחום הטיסות והתיירות, חברות הלואו קוסט וחברת לופטהנזה, רק מאריכות  את ביטול החזרה שלהם לארץ ואיננן מהמרות לחזור כמו חברת התעופה וויז אייר שצפויה נכון לשעות אלו, לחזור רק ב23 לאוקטובר, ריינאייר ב26 לאוקטובר.
במקביל, חברת התעופה אייר חיפה נחתה לראשונה היום בקפריסין.
נראה כי, שככל שהמצב הבטחוני, עם מטחי הרקטות מתגבר, חברות תעופה רבות עדיין חוששות לטוס לארץ גם בגלל ענייני הביטוחים שמתייקר של הצוותים המגיעים לארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה