תרבות ופנאי

איתי תורג'מן חוגג את היום המאושר בחייו: מי הגיעו להרים?

על רקע המתקפה של חיזבאללה והחשש לביטול ברגע האחרון, החתונה הכי מדוברת של עולם הבידור מתקיימת, כאשר השחקן איתי תתורג'מן נישא לבחירת לבו טליה מזוז. משלישיית מה קשור דרך אגם רודברג ועד אושרי כהן. מי הגיעו להרים לשחקן האהוב? צפו בתיעוד מהחופה
מערכת ice | 
איתי תורגמן מתחתן (צילום אור גפן)
על רקע המתקפה של חיזבאללה והחשש לביטול ברגע האחרון, החתונה הכי מדוברת של עולם הבידור מתקיימת הערב (שני), כאשר השחקן איתי תורג'מן ובת זוגו טליה מזוז נישאו זה לזו במתחם האירועים טרמינל בפתח תקווה.
באירוע היוקרתי לוקחים חלק בסך הכל כ-450 אורחים מוזמנים. הרב שמחתן את הזוג הוא הרב איתמר אלדר, כאשר מי שנבחר לשיר בחופה הוא הזמר האהוב בניה ברבי.
השף האורח שאחראי על האוכל בחתונה הוא יחי זינו, השף הוותיק של מסעדת פסקדו, אחת המסעדות הטובות ביותר בישראל, שהיא המסעדה האהובה על איתי תורג'מן. מי שנבחר להיות הדי ג'יי בחתונה ולהרים לזוג המאושר הוא אלי מתנה.
 
צילום: אור גפן
רשימת האורחים כוללת שמות מוכרים ביותר מתעשיית הבידור. חלק מהאורחים שהגיעו בין היתר לחתונה הם חברי מה קשור, אסי ישראלוף, שלום מיכאשווילי, ציון ברוך ויאנה, השחקניות גל מלכה, מגי אזרזר ואגם רודברג.
עוד מוזמנים: אביב אלוש, יובל דיין, דניאל גד, נועה קולר, מושיק גלאמין, אושרי כהן, עופר חיון, רעות אלוש, מושיקו שטרן, נועם בנאי, ארז דריגס, דני שטג, הזמר בניה ברבי שגם ירים את האירוע, כוכב האח הגדול אליאב זוהר, ישראל אטיאס, אסף גרניט, עומר חזן.
צילום תמונות: אור גפן






תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה