תקשורת ומדיה

השר שלמה קרעי נגד היועמ״שית: "ניצחנו אותה בבג"צ. הביתה עכשיו"

בג"צ דחה את עמדת היועמ"שית, שהתנגדה למינוי אודליה מינס לממלאת מקום יו"ר הרשות השנייה. שר התקשורת שלמה קרעי, חגג על חשבון גלי בהרב מיארה: "הממשלה הזו חייבת להדיח אותה לאלתר. קיבלה החלטה להפוך את חיי הממשלה לגיהנום ולעשות הכל כדי שניכשל בתפקידנו"
מערכת ice | 
שלמה קרעי, הרשות השנייה (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
בג"צ דחה הערב (שני) בהחלטה דרמטית במיוחד את עמדת היועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב מיארה, שהתנגדה למינוי אודליה מינס לממלאת מקום יו"ר הרשות השנייה. מדובר בניצחון גדול לשר התקשורת שלמה קרעי, שהוציא היום (שני) הודעה בנושא, בה תקף בחריפות את היועמ"שית.
בהודעה שהוציא השר שלמה קרעי נכתב: "ניצחנו את היועמ״שית היום בבג״צ, אחרי שקבעה ״מניעה משפטית״, אחרי שהצטרפה לעותרים, ובלי שנתנה לי את האפשרות אפילו לייצג את עצמי בבית המשפט".
קרעי המשיך: "הניצחון הזה נגד היועמ״שית ושלוחיה, בצירוף המכתב ההזוי מהיום של היועמ״שית על החלטות הקבינט בזמן מלחמה, והתנהלותה הדווקאית והלא עניינית של היועמ״שית בכל השנתיים האחרונות, הם כולם יחד וכל אחד בנפרד ההוכחה הניצחת לכך שהממשלה הזו חייבת להדיח את היועמ״שית לאלתר".
לסיום כתב קרעי: "זה לא עניין משפטי, זה לא עניין של איזונים ובלמים, הכל מתכנס לעובדה שיש כאן אישה אחת, בתפקיד אחד, שקיבלה החלטה בעצמה או על ידי שלוחיה, להפוך את חיי הממשלה הזו לגיהנום, לעשות הכל כדי שניכשל בתפקידנו בכל החזיתות ולהתערב בכל נושא ועניין ללא שום סמכות. הביתה. עכשיו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה