ויראלי

אייל גולן על המפגש המפתיע: "הודיתי לו בשם אזרחי ישראל"

אייל גולן השתתף השבוע בבארוחת ערב באירוע התרמה מיוחד למרכז ללמידה יהודית (JLE) בארמון קנזינגטון שבבריטניה, שם שר בפני האורחים המכובדים. בהמשך, העלה גולן תמונה עם מייק פמפאו, מזכיר המדינה של ארה"ב, וכתב: "מעניק תמיכה לא מובנת מאליה בישראל ובזכות שלנו להגן על עצמנו מול הרוע"
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
במקביל לחשיפת השיר החדש שלו העונה לשם "את לי הנצח", הוזמן הזמר אייל גולן לשיר בארוחת ערב באירוע התרמה מיוחד למרכז ללמידה יהודית (JLE) בארמון קנזינגטון בלונדון שבבריטניה. האירוע החשוב, בו נכח בכיר מהבית הלבן, נועד לציין שנה לאירועי ה-7 באוקטובר. 
היום (חמישי) גולן העלה תמונה מייק פמפאו, מזכיר המדינה של ארה״ב וראש ה-CIA לשעבר, עמו נפגש גולן בסיום המופע המרגש, וכתב תחילה כי "היה לי העונג והכבוד לייצג את ישראל באירוע חשוב לזכר 7 באוקטובר, שערכה עמותת jle שתומכת בסטודנטים יהודים בעולם בראשות היהודי הנדיב אלן הווארד ואשתו קארוליין".
גולן הוסיף ופרגן למייק פמפאו: "ההופעה נערכה בארמון המלוכה בלונדון בנוכחות תומכי ישראל מהעולם ובראשם מייק פומפאו מזכיר המדינה של ארה״ב וראש ה-CIA לשעבר. פגשתי את מייק לאחר ההופעה והודיתי לו בשם אזרחי ישראל על התמיכה שלו הלא מובנת מאליה בישראל ובזכות שלנו להגן על עצמנו מול הרוע".
 
לסיום כתב אייל גולן בפוסט שהעלה: "שנינו איחלנו לשובם של החטופים במהרה לביתם וחזרתם של חיילי צה״ל הגיבורים לשלום. עם ישראל חי". בסוף הפוסט צירף גולן את סמל השחרור לחטופים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה