ויראלי

בהלה במסעדה בתל אביב: מגישת "האח הגדול" נמלטה למקלט

מגישת "האח הגדול" בערוץ 13 לירון ויצמן יצאה לבלות הערב במסעדה כשלפתע עשרות אנשים נכנסו פנימה בגלל דיווח על מחבל שמסתובב בחוץ. לאחר מכן ירדו כל הנוכחים במסעדה לקומה התחתונה: "דחוף מה קורה"
מערכת ice |  1
לירון ויצמן (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
מגישת "האח הגדול" שיתפה הערב כי בעקבות דיווח מדאיג על מחבל ברחובות תל אביב היא נאלצה לקטוע בילוי במסעדה.
בסטורי שהעלתה הערב לירון ויצמן כתבה כי היא מבלה במסעדה כאשר לפתע עשרות אנשים שהיו ברחוב נכנסו פנימה בגלל דיווח על מחבל שמסתובב ברוטשילד. לאחר מכן היא פרסמה סדרת סטוריז על הדיווח, שמאוחר יותר התברר כדיווח שווא. 
"אמא כולם נכנסו ואמרו יש מחבל ברוטשילד דחוף מה קורה", כתבה ויצמן ולאחר מכן שיתפה סטורי שבו סיפרה כי הורידו את כל מי שהיה במסעדה למרחב המוגן. 


(מתוך חשבון האינסטגרם של לירון ויצמן)
"האירוע חוזלש, הכל בסדר אבל זה מה שקרה לפני כמה דקות. כן הכניסו את כולנו למינוס 2 מחשש. כל הכבוד על האחריות בלי צחוק", שיתפה לירון ויצמן בסטורי נוסף.
השבוע שיתפה ויצמן תמונה של בעלה שחזר ממילואים בודק הודעות בטלפון וכתבה: "סוף יום. קשה, כל כך קשה, במהלכו בעלי המתוק שנלחם 5 חודשים, בעזה. שואל אותי שאלות כמו מה זה השיר הזה 'אצלנו בגן'? זה חדש?" .
היא המשיכה: "מראה לי תמונה של תיק בית ספר עם תמונה של ילדה שמצא בלב חאן יונס, ושואל אם אולי זו ליאל חצרוני ז"ל, שקרא עליה רק היום. זו היא. ופתאום אני קולטת שהוא לא היה פה חצי שנה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוי אוי אוי
    Amir 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קרה העולם הפריע לכוכבת העל בימים פרועים אלו.כידוע תל אביב היא מדינה נפרדת ומה שמתרחש בשאר העולם מעניין פחות.
    סגור