תקשורת ומדיה

מגישת "האח הגדול" עומדת להתגרש? "אני בריב עם בעלי"

מנחת תוכנית הריאליטי הנצפית ברשת 13 שיתפה כי היא נמצאת בסכסוך עם בן זוגה שחזר מהמילואים בעקבות פעולה שהחליט לעשות מבלי להתייעץ איתה: "זה קרינג' ועכשיו זה לכל החיים"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
מנחת "האח הגדול" לירון ויצמן חשפה היום (שלישי) בפני מאזיני תוכנית הרדיו בשידור חי כי היא הסתכסכה עם בעלה אחרי שחזר ממילואים.
בתוכנית הרדיו שהגישה יחד עם מאיה ורטהיימר ברדיו תל אביב, שיתפה ויצמן כי בעלה החליט לקעקע על זרועו תמונה של הצוות שלו מהמילואים: "נכון לעכשיו אנחנו בריב, אבל אנחנו לא נתגרש". "הוא חזר הביתה, תוך כדי הוא כותב לי 'אני מקעקע את עצמי'", אמרה ויצמן. ואז הוסיפה "זה קרינג' ועכשיו זה לכל החיים".
מוקדם יותר שיתפה לירון ויצמן סטורי על בעלה שלקח חלק מאוד פעיל במלחמת 'חרבות ברזל' ובמשך חודשים התייצב לקרבות בעזה עם החמאס.  היא סיפרה על התחושות שלה לשבת סתם כך בסוף היום עם האיש שהיא אוהבת סביב הטירוף.
וייצמן העלתה תמונה של בעלה בודק הודעות בטלפון וכתבה: "סוף יום. קשה, כל כך קשה, במהלכו בעלי המתוק שנלחם 5 חודשים, בעזה. שואל אותי שאלות כמו מה זה השיר הזה 'אצלנו בגן'? זה חדש?".
היא המשיכה: "מראה לי תמונה של תיק בית ספר עם תמונה של ילדה שמצא בלב חאן יונס, ושואל אם אולי זו ליאל חצרוני ז"ל, שקרא עליה רק היום. זו היא. ופתאום אני קולטת שהוא לא היה פה חצי שנה".
היא ציינה לסיום בעצב: "וכמה יש להשלים וכמה הדחקתי, הדחקנו, אני. כולנו, האם מתישהו נעכל, האם מתישהו נשתקם". היא כמובן שיתפה לא פעם על הגעגוע והקושי הרב שחוותה במלחמה כשבעלה הוקפץ למילואים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה