טלוויזיה

צופית גרנט מתפרקת בבכי בשידור: "איך יכול להיות, זה נורא ואיום"

צופית גרנט התארחה ברשת 13 על רקע סערת הסרטון שלה עם פעילי ימין, שם התפרקה בדמעות וזעמה: "אני עם גוש דמעות. בתקופה המחורבנת הזאת אנשים מתנהגים ככה. איל זה יכול להיות אלוהים ישמור. גם מה שמכונת הרעל עושה לדתיים". צפו
מערכת ice | 
צופית גרנט זועמת (צילום רשת 13)
העיתונאית ומנחת הטלוויזיה הוותיקה, צופית גרנט, עוררה סערה ברשת אחרי שבסרטון שהופץ לאחרונה ברשתות החברתיות, היא ניצפת יושבת בסלון ביתה יחד עם מספר צעירים מהימין הקיצוני בישראל, שטוענים כי היא "חוזרת בתשובה".
בסרטון נראה אחד הצעירים יושב לידה ומספר: "חברים, אנחנו פה עם צופית גרנט. היא הזמינה אותנו לבית שלה. בהתחלה לא אהבתי אותה, אמרתי אולי היא שמאלית, אבל אחרי שבנצי גופשטיין אמר שהיא בנאדם זהב, אמרתי "זהו, היא כשרה, היא בסדר". עכשיו הצדיקה הזאת שומרת שבת. תדעו לכם שהיא חוזרת בתשובה, אנחנו מחזירים אותה בתשובה. שומרת שבת צופית גרנט תראו מזה. הכינה לנו פה אוכל, הזמינה פה את כולנו. חבל על הזמן".
צופית גרנט התארחה היום (חמישי) אצל לוסי איוב ברשת 13, שם היא התפרקה בשידור חי: "אני רוצה להגיד לך משהו - אני כאן, בגרון, גוש דמעות, על זה שבתקופה המחורבנת הזאת, בתקופה הקשה הזאת, אנשים מרשים לעצמם להתנהג ככה, איך זה יכול להיות אלוהים ישמור".
גרנט המשיכה תוך שהיא פשוט מתפוצצת מעצבים: "כולל מה שקורה ביום הכיפורים וסיפור התפילות. תראו לאן הגענו. זה נורא ואיום". טליה פלד קינן, שהתאחה באולפן, אמרה לה: "ברגע שתוקפים משפחות חטופים אין יותר תחתית", וגרנט השיבה בזעם: "איך ייתכן שעוברת אישה ואומרת לחייל - 'חבל שיצאת מהקרב'".
גרנט הוסיפה ואמרה: "גם מה שעושים לדתיים - זה סימטריה? ומי עושה את זה? מכונת הרעל הזאת. ומה שעשו לשולי רנד (בעלה) שהסכים להשתתף בטקס, אישה מאותו המקום מגיעה עד פתח הבית שלנו עם הכלב שלה ואומרת לו: "תתבייש לך, אתה אחראי על מותם של החטופים", יהירה, חצופה. אני חושבת שעושים עוול". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה