בארץ

חושב על המהלך הבא? גדעון סער בריאיון מפתיע לערוץ 14

לראשונה מאז שנכנס לממשלת נתניהו, התראיין גדעון סער הערב ליעקב ברדוגו בערוץ 14, וסיפק כמה אמירות מעניינות ומפתיעות על מי שעד לא מזמן היו שותפיו הפוליטיים
מערכת ice |  3
גדעון סער (צילום אוליבייה פיטוסי פלאש 90)
מערכת היחסים בין גדעון סער לראש הממשלה בנימין נתניהו ידעה בשנים האחרונות בעיקר מורדות, ולעתים היו כאלו שהתפתחו עד לכדי השמצות של ממש. כזכור, גדעון סער עזב את הליכוד במהלך מטלטל, לאחר שנחשב לאחת הדמויות המובילות במפלגה.
מאז פתיחת המלחמה נראה כי העקיצות החריפות וההדדיות בין חברי הליכוד לגדעון סער דעכו, וביתר שאת מאז נכנס סער עם מפלגתו של גנץ לממשלה, לאחר פתיחת המלחמה. מאז הספיק סער להיפרד מגנץ ואיזנקוט ולחבור לממשלת נתניהו, לאחר שגנץ יצא ממנה.
לראשונה מאז חזר לממשלת נתניהו, בה הוא מכהן כשר בלי תיק, התראיין הערב (חמישי) סער בערוץ 14 וסיפק מספר אמירות עוקצניות כלפי מי שהיו שותפיו הפוליטיים עד לא מזמן, בני גנץ ואיזנקוט.
סער ביקר את הדמויות שהופיעו אז ב"קבינט המצומצם" ואמר כי מדובר באנשים זהים  בדעותיהם ואין מי שיאתגר אותם בתהליך קבלת ההחלטות. "המטכ"ל של אז יושב" עם המטכ"ל של היום", אמר סער בריאיון.

האם הריאיון הזה סולל את דרכו של גדעון סער חזרה לחיקם של הליכוד ותומכיו? מוקדם לדעת. אך נראה כי בהחלט נעשים ניסיונות קרבה בין מחנה סער למחנה נתניהו, כפי שהיה ניכר בהצהרות המשותפות של השניים עם כניסתו של סער לממשלה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קשקשן
    מומו 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשקשן.מחפש דילים להשרדות,אין לו כח פוליטי
    סגור
  • 2.
    אתמול סער טינף על נתניהו.....את מי מעניין המטונף התורן? (ל"ת)
    סער 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סער לא יזכה להכנס לליכוד
    לא מקבלים אותו 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יעזור לסער כל התרגילים שלו. לליכוד לא יכנס
    סגור