בארץ

אלונה סער נגד אביה? קראה "צאו להפגין" בצל הצטרפותו לממשלה

אלונה סער, שחקנית ובתו של גדעון סהר, הפגינה בתל אביב נגד ממשלת אביה, ימים ספורים לאחר הצטרפותו לקואליציה. סער התייחס לביקורות הקשות כלפיו בנאומו בכנסת, ואמר: "שקר וכזב, חבורת שקרנים"
מערכת ice |  1
אלונה סער (צילום מסך חדשות 13)
אלונה סער, שחקנית ובתו של גדעון סער, הגיעה אמש (שבת) להפגנה בתל אביב, ימים ספורים לאחר הצטרפותו של אביה לממשלת נתניהו. בהפגנה היא קראה לציבור: "צאו להפגין".
בשבוע שעבר, גדעון סער הצטרף לממשלת נתניהו, מה שגרם להגדלת הקואליציה ל-68 חברי כנסת. סער התמנה לשק בלי תיק ולחבר קבינט המדיני-ביטחוני. בנאומו בכנסת לאחר השבעתו, הוא התייחס למבקרים שלו באופוזיציה ואמר: "אני הרבה שנים בבית הזה וכבר אין לי הרבה הפתעות, אבל הופתעתי שאיש מכם לא בא לשוחח איתי, לשמוע את דעתי, או לנסות לשכנע. מיד עברתם להשמצות ולעלילות דם, כאילו אני בא להעביר את חוק ההשתמטות".
סער ציים את העובדה שהמשיכו עם השקרים גם לאחר שהוריד את נושא שר הביטחון מהשולחן, וציין כי הוא מצטרף לממשלה ללא הסכם קואליציוני בנושא זה. "שקר וכזב, חבורת שקרנים" הוסיף סער, והגיב על האשמות חברי הכנסת כלפיו בנוגע לוועדת החקירה הממלכתית ולנושא החטופים. סער סיים את דבריו כי הוא מתכוון לפעול למען טובת הציבור ולהביא לשינוי אמיתי במדינה,] למרות ההתנגדויות שסובבות אותו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש לו את דוד.חחחחחממ (ל"ת)
    משה 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור