בארץ

החטופה ששוחררה מעזה משתפת: "אני בהריון, מתחילה פרק חדש"

דורון כץ אשר, שנחטפה עם שני ילדיה ושוחררה לאחר 49 ימי שבי בעזה, חשפה בהתרגשות שהיא בהריון עם ילד נוסף. הפוסט המרגש שלה מביא תקווה והתחדשות שנה לאחר האירועים הטראומטיים של ה-7 באוקטובר
מערכת ice | 
הריון (צילום vecteezy)
דורון כץ אשר, שנחטפה עם שתי בנותיה, רז ואביב, על ידי מחבלי חמאס לעזה ב-7 באוקטובר, ושוחררה לאחר 49 ימים בשבי במסגרת עסקה, פרסמה פוסט מרגש במיוחד בו חשפה שהיא בהריון וצפויה ללדת את ילדה השלישי. הפוסט שהעלתה בעמוד האינסטגרם שלה נגע לליבם של רבים, ובו כתבה: "להביא חיים לעולם, שנה אחרי שכמעט איבדתי את חיי, זו המתנה הכי גדולה שיכולנו לבקש לשנה החדשה. קרן האור שלי בחשכה".
דורון התארחה יחד עם משפחתה אצל לאה שנירר בביתה שבהרצליה פיתוח. בתמונות שהעלתה שנירר, נראת דורון מתהדרת בבטן הריונית, מה שהוביל לתגובות נרגשות מצד העוקבים הקרובים. גם דורון עצמה שיתפה את התרגשותה דרך תמונה שהעלתה, בה בישרה על ההריון.

דורון כץ אשר (צילום מסך אינסטגרם)
לדורון ובני משפחתה יש אזרחות גרמנית, ובעבר פנו לשנירר, המתגוררת בין ישראל לגרמניה, כדי לעורר מודעות בינלאומית למקרה שלהם. בזכות מאמציה, נחשף הסיפור במדיה הגרמנית, ושנירר הגיעה לכלי התקשורת במדינה, מה שתרם רבות לשחרור המשפחה.
שנירר שיתפה גם בפגישתה המרגשת שהתרחשה בימים האחרונים: "שנה אחרי המסע שלנו לגרמניה להחזיר את דורון, רז ואביב, היום הגיע כתב הטלוויזיה הגרמני, הלגה, לישראל לראיין את המשפחה כולה – מאוחדת ושמחה. תודה לאל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה