כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: זה סל ההיריון המשתלם ביותר

במהלך ההיריון ישנן הוצאות גבוהות עבור בדיקות, ייעוצים, דולה, קורסים למיניהם ועוד. לכן, חשוב לבחור בקופות החולים עם סל היריון עם ההחזרים הגבוהים והמקיפים את סל הבדיקות. מערכת ice  בדקה ומצאה, מיהי קופת החולים עם סל ההיריון המשתלם ביותר
ענת סימן טוב | 
הריון (צילום shutterstock)
היריון ולידה בישראל הם עסק לא זול. במהלך חודשי ההכנה ללידה וגם באלו שאחריה, זוגות רבים מוציאים אלפי שקלים על בדיקות, סדנאות, ייעוצים, וקורסים. תכנון מוקדם והשוואה בין ביטוחי הבריאות השונים של קופות החולים עשויים לחסוך כסף רב במהלך תשעת החודשים הבאים וגם אחריה. כל קופת חולים מציעה הטבות שונות במגוון מסלולים. מערכת ice  בדקה ומצאה, איזה מן הקופות חולים לתקופת ההיריון היא המשתלמת ביותר.
קופות החולים מציעות מסלולים דומים בסל ההיריון. למשל, וותק לקבלת סל היריון מצריך ותק של חצי שנה בחברויות הגבוהות בקופה. ההחזרים בסל של הקופות חולים מיועדים עבור טיפולים וייעוצים זהים, וההבדל למעשה בין הקופות הוא גובה ההחזר של סל ההיריון. ישנן קופות שגובה ההחזר המצטבר לכל ההיריונות עד ארבעה היריונות, סביב ה8,000 ₪, כך שאם תתכנו עד שלושה ילדים, מדובר בהחזר גבוה. אך אם תלדו ארבעה ילדים, ההחזר הוא סביב ה-2000 ₪.
מערכת ice  גילתה ומצאה כי גובה ההחזר ההיריון הגבוה ביותר הוא של מכבי עבור הבדיקות שהן הדבר החשוב במהלך ההיריון. בו נשים פונות לטיפול פרטיים על מנת לקבל בדיקה רחבה ומקיפה יותר, ולכן עלות ההחזרים היא מדד חשוב עבור סל היריון.
שווי סל ההיריון בקופת חולים 'כללית' שתקבלו, הינו החזר בשיעור של 75% מסך ההוצאה בפועל ועד תקרה מצטברת של 2,255 ₪ ועד 8750 ₪ עבור כלל ההיריונות עד ארבעה. סל ההיריון כמו בכל הקופות, מיועד למימוש לבדיקות וטיפולים הקשורים להיריון, לידה ולאחר הלידה. בנוסף, תוכלו לממש את הסל גם עבור שירותים כמו מילדת מוסמכת  וגובה ההחזר שתקבלו עבורה יהיה 75% מההוצאה בפועל ועד 1,500 ₪. כמו כן, לאחר הלידה ועד חצי שנה מיום הלידה, תוכלו לממש את הסל עבור שירותים כמו אחות פרטית בבית היולדת, ייעוץ שינה לתינוק, ייעוץ אישי לפעילות גופנית או תזונה ליולדת בבית היולדת. תקרת ההחזר של 75% מההוצאה בפועל ועד 400 ש"ח לייעוץ.
ב'לאומית זהב', בשונה מ'כללית', הקופה מציעה החזר של 8,000 ₪ לכלל ההיריונות עד ארבעה היריונות, והחזר של 2,000 ₪ להיריון עבור טיפולים, בדיקות וייעוצים במהלך ההריון ועד חצי שנה לאחר הלידה. במסגרת 'לאומית' זהב תוכלו לקבל להבדיל מקופות החולים האחרות, החזר נוסף של 75%, מהחזר הראשוני עבור הטיפול שהגשתם. גם בלאומית, תוכלו לקבל ללידה מטעם הסל ההיריון דולה ולקבל החזר של 75% או עד תקרה של  1694 ₪. לאחר הלידה ניתן לקבל שני ייעוצים כמו הנקה וכדומה, עם גובה החזר של 80%.
בסל ההיריון של 'מאוחדת שיא', תקבלו החזר של 75% מההוצאות על בדיקות וטיפולים על סך 2,000 ₪ להריון ועד לתקרה כוללת של 8,000 ₪ עבור ארבעה הריונות. בנוסף, תוכלו לקחת תומכת לידה ולקבל החזר של 75% החזר ועד תקרה של 1,732 ₪  לשימוש בסל לאחריה הלידה, עבור ייעוצים תוכלו לקבל החזר של 75% ועד תקרה של 462 ₪ לייעוץ אחד.
בקופת חולים 'מאוחדת', תוכלו גם לקבל בלי כל קשר לסל ההיריון, מגוון רחב של אביזרים להיריון והנקה במחירים מוזלים גרביים אלסטיים, חגורת גב להיריון, ציוד הנקה, משאבות הנקה, רפידות, שקיות הנקה ועוד, לרכישה בבתי המרקחת של מאוחדת, ייעוץ הנקה בהסדר בהשתתפות עצמית מוזלת או בהחזר בגובה 75% מההוצאה.
 
בסל ההיריון של 'מכבי', תוכלו לקבל 'צ'ק כיסוי' החזר בשיעור החזר של 75% ממחיר הטיפול ועד לתקרה של 2,228.24 ₪ לכל הריון, עד ארבעה הריונות עבור בדיקות וטיפולים במהלך ההיריון. בנוסף, תוכלו לקחת לידה דולה תומכת לידה מוסמכת, ותקבלו החזר בגובה 75%, עד תקרה של 1,669.51 ₪.
לאחר הלידה גם תוכלו לקבל החזר לייעוצים פרטיים עם גובה החזר של 75% ועד תקרה של 445.2 ₪ לייעוץ, ובלבד שיבוצע פיזית באופן פרטי בבית החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה