בריאות

לאומית, מכבי, כללית או מאוחדת: איפה הזמינות למנתח הטובה ביותר?

נתוני משרד הבריאות מוכיחים כי מספר המנתחים לנפש בביטוח המשלים של לאומית שירותי בריאות הינו הגבוה ביותר מבין כל קופות חולים
מערכת ice | 
קופות החולים מאוחדת, לאומית, כללית ומכבי (צילום וייקפדיה, יחצ, פייסבוק/מכבי)
לאומית שירותי בריאות עדכנה את לקוחותיה כי על פי בדיקה שפורסמה ביום ה-30.06.2024 ואשר מתבססת על נתוני משרד הבריאות - מספר המנתחים לנפש בביטוח המשלים של לאומית שירותי בריאות הינו הגבוה ביותר מבין כל קופות חולים.
בחודש שעבר הושקה רפורמה בתחום ביטוחי הבריאות, כאשר מהותה היא העברת מבוטחים מפוליסות ביטוח משקל ראשון לפוליסות ביטוח משלים שב"ן. מטרת הרפורמה היא לצמצם את תופעת "כפל הביטוח" – על מנת שהמבוטח לא ישלם בגין הכיסוי של ניתוחים פרטיים גם השתתפות הביטוח הפרטי וגם השתתפות השב"ן.

מהבדיקה עולה שלאומית ערוכה בצורה הטובה ביותר לתת מענה למבוטחיה אשר יכולים לפנות למגוון רחב של רופאים מנתחים לשם התייעצות וככל שנדרש לשם ביצוע ניתוח פרטי במסגרת הביטוח המשלים. לאומית הודיעה כי היא ערוכה לרפורמה ולגידול צפוי בכמות הניתוחים וכי כמות המנתחים הגבוהה תאפשר מתן שירות מקצועי ואיכותי. 
לשם השוואה, בלאומית ישנם 783 מנתחים עם כ-508 אלף מבוטחי שב"ן, שהם 1.54 מנתחים לכל 1,000 מבוטחים, הכי גבוה בישראל. במאוחדת 698 מנתחים ל-874 אלף מבוטחי שב"ן, סך של 0.8 מנתחים לכל 1,000 מבוטחים, במכבי יש 871 מנתחים ל-2.106 מיליון מבוטחים שהם יחס של 0.41 וכללית עם 1,152 מנתחים ל-3.54 מיליון מבוטחים - 0.33.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה