השוק

הסטארטאפ הישראלי בהישג ענק: הפרויקט עם חברת הביטוח הגדולה בעולם

חברת הביטוח HSB) Hartford Steam Boiler) מקבוצת Munich Re, קבוצת ביטוחי המשנה הגדולה בעולם, מודיעה על שותפות בינה לבין WINT Water Intelligence הישראלית במסגרתה בין היתר תציע ללקוחותיה את הטכנולוגיה של WINT
מערכת ice | 
מייסדי WINT (צילום הילה כדי-קרוגמן)
חברת הביטוח HSB) Hartford Steam Boiler) מקבוצת Munich Re, קבוצת ביטוחי המשנה הגדולה בעולם, מודיעה על שותפות בינה לבין WINT Water Intelligence הישראלית במסגרתה בין היתר תציע ללקוחותיה את הטכנולוגיה של WINT.
קבוצת Munich Re ערכה לאחרונה מחקר שמצא כי הטכנולוגיה של WINT מצמצמת ב-73 אחוזים את תביעות הביטוח וב-90 אחוזים את תשלומי הביטוח כתוצאה מנזקי מים במבנים.
הטכנולוגיה של WINT מבוססת על בינה מלאכותית ומונעת דליפות, נזילות, נזקי מים ומצמצמת בזבוז מים בבניינים, על ידי איתור אנומליות עוד לפני שהן מספיקות לגרום לנזק גדול למבנה. נזקי מים באתרי בנייה ובנכסים נחשבים היום לאחת מבין הסיבות העיקרית לתביעות ביטוח מבנה, עם תשלומי ביטוח של למעלה מ-13 מיליארד דולר בשנה בארה"ב, מיליארד ליש"ט באנגליה ומיליארדים רבים נוספים ברחבי העולם.
אחת מכל שלוש תביעות ביטוח בפוליסות בנייה מסוג Builder's Risk קשורה בנזקי מים כלשהן. לכן חברת HSB רואה בטכנולוגיה של WINT הזדמנות עסקית מצוינת לצמצום הסיכון בביטוח אתרי בנייה ומבנים ואף לאפשר הטבות ללקוחותיה בעולם שיבחרו לרכוש את הטכנולוגיה.

המערכת שפיתחה החברה מראש העין קוראת את נתוני זרימת המים בזמן אמת ומיישמת אלגוריתמי בינה מלאכותית אשר לומדים את הדפוסים ומאפייני זרימת המים במיקום המדויק באתר, ומזהים באופן מיידי כל חריגות ואנומליה בזרימה. הפלטפורמה של WINT מזהה את הדליפה, מתריעה ובמידת הצורך סוגרת את הברז בצורה אוטומטית מרחוק. החברה משרתת שלל לקוחות ענק ברחבי העולם כגון - מיקרוסופט, HP ,פפסיקו והאמפייר סטייט בילדינג. לחברה גם לקוחות רבים בישראל ובהם מכון ויצמן, חברות הביטוח, חברות ניהול מבנים מובילות, בנק דיסקונט, תדהר, עזריאלי, צה״ל, משרד הביטחון ועוד. כמו כן, לחברה שותפויות אסטרטגיות עם כמה מחברות הביטוח הגדולות בעולם, ובראשן כעת HBS / Munich Re.
ג׳ון ב. ריגס – סגן נשיא בכיר וסמנכ״ל הטכנולוגיות של HSB: ״ככל שהסיכונים והעלויות הגבוהות של תיקון נזקי מים עולים, ישנה חשיבות ניכרת להשתמש בפתרונות יעילים ואמינים לניהול משק המים בבניינים ובאתרי הבנייה. אנחנו שמחים להציע ללקוחותינו את הטכנולוגיה המתקדמת, המקיפה והאמינה של WINT כדי לסייע להם למזער את הנזקים הללו ולהתגבר על האתגרים המתמשכים של הגנה על ההשקעות והתמודדות עם ערכי קיימות״.
ירון דיציאן, מנהל-שותף בחברת WINT: ״דליפות מים גורמות לנזק שכואב במיוחד לקבלנים, מנהלי נכסים ולחברות הביטוח. אני מודה ל-HSB ולקבוצת Munich Re על האמון שנתנו בטכנולוגיה שלנו. אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם קבוצת הביטוח הגדולה בעולם כדי לפתור אתגרים אלו, ובטוח שיחד נצליח לצמצם את נזקי המים, עלויות הביטוח ולחסוך הוצאות מיותרות לענף הבנייה וגם לחברות הביטוח״.
כחלק מהשותפות העסקית, HSB תפיץ ללקוחותיה את פתרונות ניהול המים של WINT, אשר אף מספקת אחריות מלאה על הביצועים לטכנולוגיית שלה, בגיבוי של HSB, ובתשלום של עד $250,000 אלף דולר במקרה הנדיר בו יתרחש נזק מנזילה בצינור המנוטר על ידי WINT (בהתאם לפרטי תוכנית האחריות). האחריות, שהוצגה לראשונה בשנת 2023, תקפה במדינות נבחרות ונועדה לצמצם את העלייה התלולה בגובה ההשתתפות העצמית על נזקי מים בנכסים מסחריים ובאתרי בנייה - על בניינים חדשים, שיפוצים ופרויקטים בסדרי גודל משתנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה