ויראלי

יעל בר זוהר מתפרקת: "סליחה שלא הצלחתי להציל, זה מכה בי"

יעל בר זוהר, העלתה סטורי בו חשפה את הגעגוע הקשה לאביה, מנחם בר זוהר ז"ל: "פתאום זה תוקף. הגעגוע.. הכאב והדמעות זולגות. לא הצלחנו כנגד חולשת הגוף"
מערכת ice |  2
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)
יעל בר זוהר, מגישת הטלוויזיה והדוגמנית האהובה, עברה שנה לא קלה בכלל, ובין כל הטרגדיות שעברה היא איבדה את אביה, מנחם בר זוהר ז"ל. היום (שלישי) בר זוהר חטפה התקף געגוע לאביה, והעלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא כתבה על כך.
אל הסטורי שהעלתה בר זוהר היא צירפה תמונה של אביה המנוח לצד אימוג'י של לב שבור וכתבה: "פתאום זה תוקף. הגעגוע.. הכאב והדמעות זולגות. מסתכלת על תמונות ורואה אותך אבא אהוב שלי. המנגנון האנושי הוא מתוחכם - המוח עושה מניפולציות ואז פתאום ברגע אחד כאילו המסך נופל וכל "ההגנה" מתפוררת - וההבנה שאתה לא פה מכה בי".
בהמשך, התנצלה בר זוהר בפני אביה המנוח: "אבא. סליחה שלא הצלחתי להציל. לא הצלחנו כנגד חולשת הגוף. כל מה שנותר לי לעשות אולי הוא לגרום לך שתהיה גאה בי ולהישאר יעלי שלך שנתת לה הכל. מתגעגעת אליך".
לסיום, שלחה בר זוהר מסר לעוקבים: "ולמי שקורא עכשיו ויש לו עוד הורים בחיים – תעשו לעצמכם טובה ותלכו לבקר אותם ולתת להם חיבוק חם ולהסתכל להם לתוך העיניים. בסוף הכל חולף. תנצלו את הזמן".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ישר פסיכיאטר או שיחות פסיכולוג את מי את מעניינת בדיוק א
    אבי 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הלם
    סגור
  • 1.
    לא מעניינת אף איד
    דנית 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כבר זקנה יעל בר זוהר נראית בת 54 מבקשת שאלוהים יעזור ומתלבשת חשוף ועשתה הצגות לא צנועות תשמרי שבת מלאה לא טלויזיה לא להדליק אש לשים פצצת שבת לרמוס למים רוצחים לא לנסוע בשבת את כבר זקנה ואלוהים יעזור לך כבר
    סגור