בארץ

יעל בר זוהר סופדת בכאב: "לא רוצה להפרד, נתת לי הכל"

יעל בר זוהר סופדת לאביה שהלך לעולמו בגיל 74 לאחר מאבק במחלה קשה: "אני מלאת זכרונות ורגעים ואין כמעט נקודה שאתה לא נוכח בה . גם אם הנוכחות היתה לפעמים ייחודית בדרכך"
מערכת ice |  6
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)
ביום שלישי האחרון, מנחם בר זוהר, אביה של יעל בר זוהר הלך לעולמו בגיל 74 לאחר מאבק ממושך במחלה. היום, היא שיתפה בסטורי לאחר הלוויתו טקסט מרגש על יחסיהם לאורך השנים והקשר שלה אליו: "אבא שלי מתוק. איך נפרדים בכלל מאבא ? יש דבר כזה ? אני לא רוצה להיפרד. ואני גם לא אפרד ממך לעולם- הדם שלך זורם לי בגוף ואני המשך ישיר שלך".
בר זוהר המשיכה להספיד בכאב: "נתת לי כל כך הרבה ממך. נתת לי הכל . את כל מה שיש לך וכל מה שאין . אני מלאת זכרונות ורגעים ואין כמעט נקודה שאתה לא נוכח בה . גם אם הנוכחות היתה לפעמים ייחודית בדרכך. אבוש שלי. כמה למדתי ממך, נחישות. עקשנות. חריצות .כוח רצון. טוטאליות . . לאהוב. לתת למי שאתה אוהב -הכל".
בר זוהר המשיכה בעוד סטורי בו היא שיתפה תמונה שלה עם אביה ועליה כתבה: "שעות שיחקת איתי מטקות. לקחת אותנו לפארק המים שפיים כשעבדת שם כמציל בקיץ בבריכות- וכך מיכלי ואני נהננו מחודשים של בריכות גלים ומגלשות מים בלי סוף. כשהזמינו אותי לאודישנים בתור ילדה הסעת אותי תמיד. באהבה. חיכית איתי שעות בתור.. ולמרות שאמא חששה מהמקצוע כי הייתי ילדה צעירה- אני רציתי ואתה הקשבת ואיפשרת לי לפרוח ולהגשים את החלום. נלחמת עבורי מול סוכנים ממולחים ומפיקים- ותמיד ניצחת במשא ומתן מולם".
על הקשר בין אביה לגיא זוארץ, בעלה כתבה: "אהבת את גיא שלי מההתחלה. חיבור משמיים. גיא היה מצחיק אותך וראיתי כמה אתה מאושר ואוהב אותו כמו בן שלך. היחידי שהצליח להצחיק אותך כמו שאף אחד מאיתנו לא יכל. אפילו הוא הספיק לפני כמה ימים בשיחת פייס טיים מהפיליפינים להצחיק אותך. הפכנו משתי משפחות למשפחה אחת מעורבבת".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    קשה מאוד לאבד אבא, זה כאב בנשמה. (ל"ת)
    ענת 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    אסור לפגןע בהורים יותר מדי
    אסור 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לבסוף תיצטערו
    סגור
  • 4.
    שלא יהיה מאוחר
    תיתעוררו 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה חשוב לא לצער את ההורים שגידלו אותך כשהם בחיים!
    סגור
  • 3.
    ??
    ?? 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ????
    סגור
  • 2.
    תנוחמו מן השמיים שלא תדעו עוד צער (ל"ת)
    א 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יעל בר
    אזרח מודאג 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משתתף בצערך במות אביך היקר יהי זכרו ברוך .תודה לך על הכל שנתת לעם שלנו בכל התפקידים אותם עשית בהצלחה בחכמה עם המון רגש את ומשפחתך דוגמא ומופת לכולנו בהתנהלות בתינה בזוגיות וחיי המשפחה הנפלאה.בשורות טובות חזקו ואמצו.
    סגור