ויראלי

יעל בר זוהר מזועזעת: "באיזו מציאות אנחנו מגדלים את הילדים?"

בזמן שיעל בר זוהר ביקרה הבוקר את אביה בבית החולים וילדיה שהו בביתם, הושמעה אזעקה בשרון ובגוש דן, בעקבות ירי מכיוון רפיח. יעל בר זוהר הגיבה בזעם: "באיזו מציאות אנחנו מגדלים את הילדים שלנו? איך עוד לא הצלחנו לעשות להם סוף?" 
רוני שיינר | 
יעל בר זוהר (צילום אינסטגרם/ יעל בר זוהר)
יעל בר זוהר, שאביה מנחם מאושפז במצב קשה, הגיבה לפני זמן קצר לאזעקה שהושמעה היום (ראשון) ברחבי השרון וגוש דן, בעקבות ירי מכיוון רפיח על ידי ארגון הטרור חמאס.  
"להיות בבית חולים עם אבא שלי, להילחם על חייו ולגלות שבזמן שדיברתי עם הרופא נורו טילים והילדים שלי רצו בבהלה לממ"ד בבית, ואפילו לא התקשרתי לדעת שהם בסדר... כבר לא יודעת אם לצחוק או לבכות- ממה לדאוג קודם?". 

הסטורי שפרסמה יעל בר זוהר (אינסטגרם)
בר זוהר המשיכה וכתבה: "באיזו מציאות אנחנו מגדלים את הילדים שלנו? מה יהיה עם האזעקות והטילים האלה לעזאזל? עם כמה דברים בו זמנית אפשר להתמודד? איך עוד לא הצלחנו לעשות להם סוף?". 
מוקדם יותר היום, הגיבו כוכבים נוספים מהביצה המקומית על הירי מכיוון רפיח. גיא הוכמן כתב בגאווה: "זה טוב מאוד היירוטים האלה, הנאצים יודעים שאנחנו בדרך, יש פה יהודים שבאים לתפוס אתכם. ככה זה, לבוא חזקים,. פלסטינאצים. לתפוס אותם, לחסל אותם. את כולם". 
לעומת הוכמן, ליהי גרינר הגיבה בזעם: "איך??? מרפיח?? איך???". גם ליאל קוצרי כתב: "פשוט בדיחה שיש להם עוד מה לשגר עלינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה