מדדים ומחקרים

מהפך דרמטי בצמרת עשירי העולם: אילון מאסק מזנק

שינויים בדירוג עשירי העולם. איש העסקים הצרפתי ברנאר ארנו מאבד את הפסגה לאחר שבועיים ויורד למקום השלישי לאחר שאיבד במהלך השבוע האחרון 25.4 מיליארד דולר. מי במקום השני ומי האיש העשיר בעולם?
אביחי דלאל |  1
ג'ף בזוס אילון מאסק ברנאר ארנו (צילום elonrmuskk, Jeremy Barande, Sheyene Gerardi)
דרמה בדירוג עשירי העולם: על פי המגזין הכלכלי העולמי פורבס, אחרי שבועיים בפסגה, ברנאר ארנו הצרפתי, מייסד ומנכ"ל תאגיד LVMH נוטש את המקום הראשון לאחר שאיבד במהלך השבוע האחרון כ-25.4 מיליארד דולר, ארנו התדרדר למקום השלישי. 
אז מי במקום הראשון? אל הפסגה חוזר לאחר פגרה קצרה, מייסד אמזון, ג'ף בזוס שבשבוע שעבר הונו המוערך, כולל מניות ונכסים היה 190.1 מיליארד דולר, בזוס איבד במהלך השבוע 3.3 מיליארד דולר וכעת בזוס מוערך ב-186.8 דולר. על אף הירידה בהונו, בזוס איבד פחות מארנו ועלה לפסגת האנשים העשירים בעולם. 
ומי במקום השני? המנכ"ל העשיר בעולם, הבעלים והמייסד של חברת הרכבים החשמליים טסלה וחברת החלל ספייס X, חוזר לאחר מספר נכבד של חודשים למקום השני של פסגת עשירי העולם. מאסק ניצל גם כן את הירידה של ארנו. גם מאסק איבד השבוע 5.1 מיליארד דולר, מהון המוערך ב-182.7 מיליארד דולר להון של 177.6 מיליארד דולר. אך הירידה של ארנו הייתה כל כך דרמטית השבוע ומאבק טיפס למקום השני. 
דירוג עשירי העולם נכון לשבוע שעבר: 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    העם
    חכם 08/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבורה של אנשים בצמרת
    סגור