מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: ארנו הרוויח השבוע 6.9 מיליארד דולר, האם היה מהפך?

דירוג עשירי העולם של פורבס:האם אש העסקים הצרפתי שוב עלה לפסגה על חשבונו של מייסד אמזון? וגם: צוקרברג וגייטס קרובים, האם היה מהפך? | דירוג עשירי העולם
אביחי דלאל |  1
ג'ף בזוס, אילון מאסק, מארק צוקרברג, ביל ג'ייטס (צילום pixabay, פייסבוק, מערכת ice)
על פי נתוני פורבס, מנכ"ל ומייסד אמזון, ג'ף בזוס, קיבל השבוע את האישור המיוחל ממינהל התעופה הפדרלי של ארצות הברית (FAA) להשלים את משימתו ולטוס לחלל, למרות הבשורה הנהדרת עבור בזוס, הונו ירד בכ-400 מיליון דולר והוא עדיין ניצב במקום הראשון עם הון המוערך ב-209.4 מיליארד דולר. 
במקום השני ברנאר ארנו, איש העסקים הצרפתי ומנכ"ל תאגיד LVMH הגדיל השבוע את הונו בכ-6.9 מיליארד דולר. הדבר לא השפיע על מיקומו על אף שמייסד טסלה וספייס X הגדיל את הונו גם כן אך בסכום של כ-3.1 מיליארד דולר. ביל גייטס במקום הרביעי עם הון מוערך בכ-129.5 מיליארד דולר, הונו גדל בשבוע האחרון בכ-800 מיליון דולר. מארק צוקרברג, מייסד פייסבוק, יחסית צמוד לגייטס ונמצא במקום החמישי עם הון המוערך ב-6.1 מיליארד דולר פחות משל גייטס ובכך נועל את חמישיית האנשים הכי עשירים בעולם. 
האישה העשירה בעולם פרנסואה בטנקור מאיירס, ניצבת עדיין במקום העשירי עם הון המוערך  ב-87.2 מיליארד דולר לאחר שהשבוע יורשת לוריאל הגדילה את הונה ב-2 מיליארד דולר והישראלי העשיר בעולם על פי פורבס, אייל עופר במקום ה-199 עם הון מוערך ב-11.3 מיליארד דולר.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה בדיוק נותנת לנו הכתבה הזאת?
    אייל 07/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולמה הרכילות הזאת תופסת אצלכם כותרת ראשית שבוע אחרי שבוע?
    סגור