מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: בזוס איבד 3.7 מיליארד דולר, האם היה מהפך בפסגה?

האם ברנר ארנו הפך שוב לאיש הכי עשיר בעולם לאחר שמייסד אמזון איבד מהונו סכום המוערך ב-3.7 מיליארד דולר?  האם פרנסואה מאיירס בטנקור עדיין האישה הכי עשירה בעולם? | דירוג עשירי העולם
אביחי דלאל | 
אילון מאסק ברנאר ארנו גף בזוס (צילום פייסבוק, אילוסטרציה)
דירוג עשירי העולם. על פי אתר פורבס, השבוע לא היו שינויים בפסגה אלא בהון האישי של כל אחד מהטייקונים. ג'ף בזוס הוא עדיין האיש העשיר בעולם במאבק יחסית צמוד עם ארנו ואילון מאסק מתקרב.
כאמור, ג'ף בזוס המשיך זה השבוע השני ברציפות להיות האיש הכי עשיר בעולם עם הון מוערך ב-197.7 מיליארד דולר, בשבוע שעבר בזוס היה מוערך ב-201.4 מיליארד דולר, מייסד אמזון רשם ירידה של 3.7 מיליארד דולר בשבוע האחרון. ברנאר ארנו שחזר בשבוע שעבר למקום השני עם הון מוערך של 189.9 מיליארד דולר, ממשיך בירידה בהונו, מייסד תאגיד LVMH איבד השבוע 2.7 מיליארד דולר מהונו. 
אילון מאסק, מייסד טסלה וחברת החלל Space-X לעומת זאת הגדיל את הונו ב-3.5 מיליארד דולר ונותר במקום השלישי בלבד עם הון מוערך ב-166.3 מיליארד דולר. מייסד מייקרוסופט שבשבוע שעבר הגיעה לשווי שוק של 2 טריליון דולר, הגדיל את הונו ב-1.1 מיליארד דולר ונמצא במקום הרביעי עם הון מוערך ב-127.8 מיליארד דולר. מייסד פייסבוק, מארק צוקרברג נועל את החמישייה הראשונה עם הון מוערך של 125.4 מיליארד דולר, עלייה של 2 מיליארד בשבוע האחרון.
האישה העשירה בעולם היא עדיין פרנסואה בטנקור מאיירס עם הון המוערך ב-88.2 מיליארד דולר, יורשת לוריאל נמצאת במקום ה-10 ברשימת העשירים בעולם ואיבדה השבוע כ-3.5 מיליארד דולר. הישראלי העשיר בעולם על פי פורבס הוא אייל עופר עם הון מוערך ב-11.5 מיליארד דולר, עופר נשאר במקום ה-199 בעולם עם סכום זהה של כסף. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה