מדדים ומחקרים

שעתם היפה ביותר: אלו עשירי העולם שהרוויחו מהקורונה

שניים מגוגל, שניים ממייקרוסופט, ג'ף בזוס שבפסגה וגם ביל גייטס ומארק צוקרברג - בעלי השליטה בענקיות הסחר המקוון, האינטרנט והחומרה הגדילו את הונם השני בצורה משמעותית עם תחילת חודש נובמבר. הנתונים בפנים
כפיר אדר |  3
מארק צוקרברג, ביל גייטס, ג'ף בזוס
עשירי העולם חווים תקופה נהדרת. לצד הקורונה, הכלכלות הקורסות ואי הוודאות הכלכלית, עולם המדיה, התקשורת והחומרה חווה את אחת משעותיו היפות ביותר, כאשר העובדה שאנשים רבים נמצאים בביתם הביאה לכך שהם צורכים יותר שירותים מקוונים ומנצלים את התקדמות הטכנולוגיה.
בשל אלו, חברות כמו אמזון, פייסבוק, גוגול ומייקרוסופט הוותיקות רשמו רבעונים מוצלחים במיוחד וגם פיתוחים כמו 'זום' שהפכו לחובה בשל הסגרים ברחבי העולם, סידרו לבעלי המניות ולבעלי השליטה רווחים נאים מאוד, כאשר עשירי העולם המשיכו להתעשר הודות לכך.
ג'ף בזוס, נהנה מתוספת של 10.5 מיליארד דולר להון האישי במהלך חודש נובמבר הודות לצמיחה במכירות של אמזון והוא המדורג ראשון, כאשר מקנזי סקוט שגם כן מחזיקה ב-4% מהחברה נהנתה מהכנסה נאה של 3.8 מיליארד דולר ששווים למקום החמישי. מייסד פייסבוק מארק צוקרברג נמצא במקום השני עם הכנסה של 8.1 מיליארד דולר, כאשר את המקום השלישי תופס לארי פייג' מגוגל עם 4.1 מיליארד דולר, שותפו סרגיי ברין הכניס 3.9 מיליארד דולר בדרך למקום הרביעי.
אחרי מקנזי סקוט, סטיב באלמר מנכ"ל מייקרוסופט שנהנה מהכנסה של 3.3 מיליארד דולר בדרך למקום השישי, אריק יואן מייסד זום רשם 1.6 מיליארד דולר וביל גייטס מייסד מייקרוסופט שלשל לכיסו סכום נאה של 1.5 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מרוויחים הקורונה
    עדי 11/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חכו חכו מה יגיע לכם למעלה אתם לא מאמינים. אבל אני לא מקנאה בכם כמה כסף צריך אדם שישביל שתהיו מושחתים עד כדי כך
    סגור
  • 2.
    רדיפה אובססיבית אחרי כסף. הם, ניניהם ונינים ניניהם לא י (ל"ת)
    אופיר 11/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    רמזוו
    מאיר 11/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שהכניסו אותם לארץ עכשיו בחנויות לא יכולים להתחרות איתם
    סגור