השוק

הכריש של קשת 12 חושף את טעות חייו: "הפסדתי מיליארדים"

זוהר לבקוביץ' מספר: "פספסתי הזדמנות של פעם בחיים, אולי שהקשבתי יותר מדי לעצות חיצוניות ולא מספיק לאינטואיציה שלי. לפעמים החיים הם פשוט מין ‘You win some, you lose some’, אבל זו ללא ספק אחת ההחלטות שאני מצטער עליה"
מערכת ice | 
זוהר לבקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
כן, גם לכוכב סדרת ההשקעות בטלוויזיה 'הכרישים' של קשת 12, איש העסקים המצליח זוהר לבקוביץ' יש אירועים שהוא ירצה לשכוח כמו ההשקעה שהתפספסה והתבררה כטעות שעלתה לו מיליארדים.
לבקוביץ' מספר בין היתר: "ב-2014, שנה אחרי שמכרתי את אמובי, חיפשתי את הצעד הבא שלי, חבר משותף חיבר אותי לחברת מכוניות חשמליות, ובפגישה הראשונית הייתה כימיה מצוינת. אחרי כמה פגישות בסן פרנסיסקו, שתי ארוחות צהריים בלוס אנג’לס ויום וחצי במפרץ, קיבלתי הצעת חוזה. תפקיד משמעותי עם הרבה RSU".

עוד סיפר: "התלבטתי, והתייעצתי עם חברים, אנשי הון סיכון, כולם אמרו לי: ‘עזוב, שום דבר בתעשיית הרכב לא זז. המכפילים נמוכים. החברה הזו מוכרת בעשור פחות מכוניות ממה שטויוטה מוכרת בהפסקת צהריים. לך תעשה משהו מעניין, אולי אפליקציה לסמארטפון'".
הוא גם הודה: "הקשבתי לעצות ופספסתי הזדמנות של פעם בחיים. לא לקחתי את ההצעה והצטרפתי לסטארטאפ מבטיח – כמובן, אפליקציה לסמארטפון. היו לנו 300 מיליון משתמשים והיינו בטוחים שנכבוש את העולם. כמעט עשינו את זה. הגענו למיליארד דולר, אבל משם? גלשנו במהירות של אלוף Luge אולימפי. תוך פחות משנה הסטארטאפ התרסק".
לסיום סיפר: "ומה עם חברת המכוניות? מאז הם עלו לא מעט. נכנסתי לאחרונה למחשב, פתחתי את החוזה ההוא ונחרדתי. רוצים לנחש כמה שוות המניות שהיו כלולות בו לפי השווי הנוכחי? לא! יותר. הרבה יותר. עוד ניחוש? עדיין לא בכיוון, פי כמה וכמה. החמצתי הזדמנות ששווה מיליארדים. אז מה התובנה? אולי שהקשבתי יותר מדי לעצות חיצוניות ולא מספיק לאינטואיציה שלי. לפעמים החיים הם פשוט מין ‘You win some, you lose some’, אבל זו ללא ספק אחת ההחלטות שאני מצטער עליה.”
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה