תקשורת ומדיה

כוכב רוקדים עם כוכבים חוזר בתשובה: "מהיום שנולדתי הרגשתי יהודי"

אבי אבורומי סיפר על פי 'הרבנית של האינסטגרם': "אני בן אדם מאוד מאמין ומתקרב כל הזמן לדת. יש לי רבנים שמלווים אותי - הרב יגאל כהן והרב יהונתן פרטוש. התגיירתי כשהייתי חייל, מהיום שנולדתי הרגשתי יהודי"
מערכת ice | 
אבי אבורומי (צילום מתוך האינסטגרם)
חוזר בתשובה? הזמר האהוב אבי אבורומי מוכר בעיקר לילדי ישראל ובני הנוער בערוץ הטיקטוק שלו, אבל בשנה האחרונה הוא עשה קפיצת מדרגה משמעותית בקריירה שלו עם השתתפות ברוקדים עם כוכבים. אבל הוא סיפר לאחרונה גם על ההתחזקות שלו.
אבורומי סיפר על פי 'הרבנית של האינסטגרם': "אני בן אדם מאוד מאמין ומתקרב כל הזמן לדת. יש לי רבנים שמלווים אותי - הרב יגאל כהן והרב יהונתן פרטוש. התגיירתי כשהייתי חייל, מהיום שנולדתי הרגשתי יהודי"

כאמור, אבורומי כיכב על המסך הקטן בקשת 12 בתוכנית הריאליטי הנצפית "רוקדים עם כוכבים" וזכה לרכוש מעריצים נוספים, וגם המשיך לטפח את הקריירה המוזיקלית שלו להוציא סינגלים. בנוסף לכך הוא צפוי להופיע בחנוכה הקרוב בפסטיגל לצד אומנים רבים טובים ואחרים כמו נועה קירל, אנה זק, הראל סקעת ועוד.


אבורומי החל את דרכו המוזיקלית לפני יותר מעשור והנה, נראה שסוף כל סוף הוא מצליח לקצור את הפירות שלו. אין ספק ששנת 2024 הייתה שנה מאוד טובה לקריירה של אבורומי, זאת למרות שמדובר באחת השנים הטרגיות והקשות שידעו אזרחי מדינת ישראל.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה