שיווק ופרסום

מהפכה בקניון רמת אביב: החנות הראשונה מסוגה נפתחת בהשקעת מיליונים

דלק מוטורס, יבואנית BMW, יוצאת במהלך מסקרן והופכת לראשונה בישראל שפותחת אולם תצוגה ענק בתוך קניון רמת אביב, בהשקעה של מיליוני שקלים. צפו
מערכת ice | 
קניון עופר רמת אביב (צילום איל קרן)
דלק מוטורס, יבואנית BMW, הינה יבואנית הרכב הראשונה בישראל שפותחת אולם תצוגה בשטח של כ-800 מ"ר בתוך קניון רמת אביב. בחנות יוצגו כל דגמי החשמל של BMW ו-MINI לצד BMW CE-04, הקטנוע החשמלי שהושק לאחרונה בארץ, לצד אביזרי לייף סטייל של המותגים השונים.
החנות, שתוכננה בהשראת Retail.Next, קונספט התצוגה החדש של היצרן הגרמני -  תהיה פתוחה למשך ארבעה חודשים, עד סוף חודש אפריל ותעבוד כאולם תצוגה לכל דבר ועניין, בהתאמה לשעות הפתיחה של הקניון.
אולם התצוגה החדש של מטרו מוטור בקניון רמת אביב (צילום: גדי סיירה)
אולם התצוגה החדש של מטרו מוטור בקניון רמת אביב (צילום: גדי סיירה)
החנות מצטרפת לאולמות התצוגה של דלק מוטורס בתל אביב, ירושלים וחיפה שעוברים בימים אלו שיפוץ מאסיבי בהשקעה של מיליוני שקלים. את חלונות הראווה, בהשראת האמן הצרפתי הנודע כריסטיאן בולטנסקי – עיצב יורם חישין, אמן וצייר ישראלי.
לדברי אלון גולדמן, מנהל השיווק של BMW בדלק מוטורס: "אתגרי השוק מחייבים אותנו לחשוב חכם, יצירתי ומחוץ לקופסה, תרתי משמע. חנויות פופ-אפ הפכו מזמן לכלי מוכר באסטרטגיות שיווקיות בעולם, אך בישראל זה פחות נפוץ". 
גולדמן המשיך: "פתיחת חנות כזו היא לא רק הזדמנות להציג ולחזק את הנחשקות לדגמים החשמליים שלנו - אלא גם אמירה על האופן בו אנחנו מחפשים לייצר חוויה אורגנית, כזו שמותאמות להרגלי הצריכה של לקוחות פרימיום". 
לסיכום מסר: "אני לא מכיר הרבה חברות, בטח לא יבואני רכב, שבזמן כל כך קצר מסוגלות להרים פרויקט בסדר גודל כזה וברמה הזאת. זו הזדמנות לתת קרדיט ולהודות דווקא לאנשים של דלק מוטורס שבדרך כלל נמצאים מאחורי הקלעים: אנשי הבינוי, התחזוקה, התפעול, המחשוב והמכירות".
אולם התצוגה החדש של מטרו מוטור בקניון רמת אביב (צילום: גדי סיירה)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה