תרבות ופנאי

הכוכבת הישראלית על העסק של בן זוגה: "בחורות יפות וגברים עשירים"

ליטל סמדג'ה, כוכבת "היפה והחנון", סיפרה בפתיחות על העסק של בן זוגה. בריאיון ל"ערב טוב עם גיא פינס", ציינה סמדג'ה: "זה מעלה קונוטציה של בחורות יפות וגברים עשירים, כאלה? הכל בסדר, שכל אחד יעשה בחיים שלו מה שהוא רוצה"

מערכת ice |  2
ליטל סמדג'ה (צילום מסך רשת 13)
בריאיון לתוכנית הטלוויזיה "ערב טוב עם גיא פינס", כוכבת הריאליטי ליטל סמדג'ה סיפרה בפתיחות על העסק של בן זוגה איציק. כזכור, בחודש אוגוסט האחרון חשפה יוצאת תוכנית הריאליטי "היפה והחנון" את בן זוגה החדש, שלוש שנים לאחר שהתגרשה מבעלה יהונתן סמואלוב. בזמנו סיפרה סמדג'ה כי היא מרוצה מאהבה החדשה שנכנסה לחייה. 
בריאיון מיוחד שערכה סמדג'ה לתוכנית הטלוויזיה "ערב טוב עם גיא פינס", סיפרה כוכבת הריאליטי על העסק של בן זוגה איציק. "יש לו השכרה של סוויטות", סיפרה סמדג'ה. המראיינת ניסתה להבין במה מדובר ושאלה: מה, לפי שעה כזה?". כוכבת הריאליטי מיהרה להשיב וציינה: "שעה, ימים, יש כל מיני...את רוצה?". 
בהמשך הריאיון, הבינה סמדג'ה כי ניתן להסיק מכך שבן זוגה עוסק במקצוע די משונה שמעלה תהיות ושאלות רבות. בעקבות כך, מיהרה סמדג'ה להביע את דעתה בנושא ואמרה: "זה מעלה קונוטציה של בחורות יפות וגברים עשירים, כאלה? יכול להיות, תשמעי אנשים גם באים לשתות קוקטייל. הכל בסדר, שכל אחד יעשה בחיים שלו מה שהוא רוצה".
 
@guypines ליטל סמדג׳ה על העסק של בן הזוג #ערבטובבטיקטוק ♬ original sound - Erevtov
עוד ציינה ליטל סמדג'ה במהלך הריאיון: "בוגדים, אל תגיעו. אנחנו לא אוהבים בוגדים, איכס. נשבעת שגם אני הייתי סטיגמטית אבל זה לא רק. אבל זה לא רק לשעות יש גם לימים ולסופ"שים".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בקיצור סרסור של המאיון העליון (ל"ת)
    יוגב 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ג'ימבורי בקניון - ילדים אל תגיעו... (ל"ת)
    שימי 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור