טלוויזיה

אלכס וליטל מהיפה והחנון מתאחדים - וסוד מפתיע מתגלה באיחור

הריאליטי הזכור לטובה שהפגיש בין יפהפיות חסרות ידע כללי לחנונים חסרי כישורים חברתיים, מתאחד אחרי 15 שנה ובין הכוכבים הזכורים: אורי ברויר, סתיו קצין מהאח הגדול, דניאל רוט אבנרי מאולפן שישי וכמובן אלכס וליטל
מערכת ice |  4
ליטל סמדג'ה (צילום מסך רשת 13)
15 שנים אחרי ששודרה התוכנית "היפה והחנון", ערוץ 13 איחד את הכוכבים של תוכנית הריאליטי השנויה במחלוקת. הזוג הזכור ביותר מכל עונות התוכנית הם אלכס מורוזוב וליטל סמדג'ה שהתרגשו לפגוש אחד את השניה גם לאחר כל השנים.
בריאיון ל"הצינור" חושף אלכס סוד שגילה רק לאחרונה. אחרי שכל השנים מילדות סבל מהתעללויות שגבו ממנו מחיר נפשי – רק בסוף יולי גילה כי אובחן על הספקטרום האוטיסטי. "כעת אני ממתין לוועדה רפואית של ביטוח לאומי" סיפר.

"במהלך החיים הרגשתי שצורת החשיבה וההתנהגות שלי שונה מאנשים אחרים", אמר אלכס, "וזו לא שאלה של מנטליות אלא שאני נמצא על הספקטרום האוטיסטי בתפקוד גבוה".
"כעת אני בודק אופציות איך להתפרנס", גילה אלכס, "האמת היא שאני חולם לחזור לטלוויזיה. במיוחד החלום שלי להשתתף לפרסומת לקפה או לבית קפה, כי אני מאוד אוהב קפה".
כוכבים נוספים שיצאו מהתוכנית הם אורי ברויר שהפך לסטנד-אפיסט מצליח ("תמיד היה לי חלום לעשות סטנד אפ והתוכנית נתנה לי דחיפה"). יחד עמו כיכבה בעונה סתיו קצין – מי שהיום נמצאת בבית האח הגדול. "כבר אז היא היתה דעתנית מאוד ועשתה אסטרטגיות כדי להתקדם בתוכנית", אמר ברויר.
עוד כוכבת שיצאה מהתוכנית היא דניאל רוט אבנרי, שזכורה כמי שאמרה שבית המקדש השני נחרב ב-1967. זה לא מנע ממנה להפוך היום לפרשנית פוליטית ב"אולפן שישי" ולהתקוטט עם אהוד ברק. מנחה התוכנית, פיני טבגר, פרש מחיי הזוהר אבל מלמד בין היתר משחק מול מצלמה.
כזכור, ריאליטי הזוגות הפגיש בין חבורת גברים שנראים ומתנהגים כחנונים של ממש בעלי אינטליגנציה גבוהה, אך לוקים בכישורים חברתיים נמוכים למדי - לבין חבורת נשים יפות מראה בעלות כישורים חברתיים גבוהים, אך חסרות ידע כללי. הריאליטי עלה לאוויר ב-2008 ושודר במשך ארבע עונות.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נדמה לי שגם ביבי על הספקטרום (ל"ת)
    תבדקו 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הלוואי על כל אחד להיות על הספקטרום כמו ביבי
    מישהו 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יא נעל בית
    סגור
  • לי נראה שמרוב ביבי אתה נמצא על הספקטרום
    רוז 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קח כדורים ותירגע .
    סגור
  • 1.
    מי שלט היה חכם.זה הקהל שקנה את זה?
    Mtlk 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שלא היה באמת חכם זה דווקא הקהל בבית שקנה את זה שהתשובות שניתנו לכאורה שיקפו את הידע האמיתי?.ואולי בהפקה היו כאלה ששמחו שזה התשובות שקיבלו?
    סגור