תרבות ופנאי

בתו של הזמר האהוב בטענות חמורות: "הוא נגע בי כשישנתי"

בתו של הזמר אר קלי, בת ה-26, מספרת בין היתר בסדרת דוקו חדשה: "אני רק זוכרת שהתעוררתי כשהוא נוגע בי, ולא ידעתי מה לעשות, אז פשוט שכבתי שם, והעמדתי פני ישנה", עורכת דינו של הזמר תקפה בחזרה. "אשתו לשעבר העלתה את אותה ההאשמה לפני מספר שנים, והיא נחקרה על ידי המחלקה לשירותי ילדים ומשפחה באילינוי והופרכה
מערכת ice | 
זמר - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אחרי פרשת פאף דדי, עוד סערה בעולם הבידור האמריקאי. בוקו אבי, שהיא בתו של הזמר הידוע אר. קלי, יוצאת בטענות חמורות וקשות נגד הזמר שמעלות חשד להתעללות מינית נגדה, כאשר הייתה בת שמונה או תשע בלבד, לדבריה.
בתו של הזמר, בת ה-26, מספרת בין היתר בסדרת דוקו חדשה: "אני רק זוכרת שהתעוררתי כשהוא נוגע בי, ולא ידעתי מה לעשות, אז פשוט שכבתי שם, והעמדתי פני ישנה".

בתגובה, עורכת דינו של הזמר תקפה בחזרה. "אשתו לשעבר העלתה את אותה ההאשמה לפני מספר שנים, והיא נחקרה על ידי המחלקה לשירותי ילדים ומשפחה באילינוי והופרכה. 'יוצרי הסרט', באשר הם, לא פנו למר קלי או לצוות שלו כדי לאפשר לו אפילו להכחיש את אותן הטענות הפוגעות".
למי שכבר הספיק לשכוח, אר קלי כבר נידון בשנת 2023 ל-20 שנות מאסר בגין פורנוגרפיית ילדים ופיתוי של קטינים ושידולם למין, זאת במקביל לעונש מאסר ארוך שהוא כבר מרצה והוא אמור להשתחרר, אם בכלל, רק בשנת 2045 מהכלא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה