תיירות

הזמר האהוב זעם בטיסה: "מנסים להעיף אותי מהמטוס, אני סלבריטאי"

הראפר האהוב ג'ובנייל, הוצא ממחלקת העסקים בטיסת אמריקן איירליינס, בזמן שעשה את דרכו להופעה בדאלס, זאת בשל "שינוי לא מתוכנן" שהביא לכך שיש פחות מקומות במחלקת העסקים. הראפר זעם: "יהיו לכך השלכות", ונטש את המטוס
מערכת ice |  2
טיסות (צילום unsplash)
הראפר האהוב ג'ובנייל, או בשמו האמיתי טריוס גריי, עלה על טיסה עם חברת התעופה אמריקן איירליינס מניו אורלינס לדלאס שבארצות הברית, יחד עם אשתו דונה ג'ונס, אלא שבסדרת סרטונים שהעלה לרשתות החברתיות חשף כי הוא התעמת עם הדיילות וכמעט נזרק מהטיסה.
הזמר האהוב בן ה-49 העלה לייב לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא סיפר לעוקבים שלו כי הדיילות ניסו להוציא אותו מהמחלקה הראשונה. ג'ובנייל סיפר בעצבים: "אתם שומעים את זה? בנאדם, הם מנסים להעיף אותי מהמטוס. הם מנסים להוריד אותי מהמחלקה הראשונה".
אשתו של הראפר נשמעת כשהיא אומרת לדיילות בעימות: "אני אשתו, איך אתה יכול להוציא אותו מהמחלקה הראשונה ועדיין להשאיר אותי?". הראפר המשיך וזעם: "אתה לא הולך להוריד אותי. זה לא קרה לי בחיים".
בהמשך, איים עליהם כשאמר: "אני סלבריטאי, יהיו לכך השלכות כי אני ארד מהמטוס. אני לא אתן לכולכם לזלזל בי ככה ולא לכבד אותי. אני הולך לרדת מהמטוס". בסופו של דבר, הוא אכן ירד מהמטוס יחד עם אשתו ועזב את הטיסה, לא לפני שהוא שוב מאשים אותם בתקרית רק בגלל שהוא סלבריטאי.
בהמשך, העלה סטורי בו הוא טען כי כבר מצא דרך חלופית להגיע להופעה שלו בדאלס: "אל תדאגו, אני עולה עכשיו על מטוס אחר בחברת טובה יותר טובה. המופע חייב להימשך". בחברת התעופה הסבירו כי הבעיה נבעה בשל "שינוי לא מתוכנן במטוסים", מה שהביא לכך שיהיו פחות מושבים במחלקת העסקים, ועל כן ביקשו מהראפר לעבור ממקומו, דבר שבצדק, לא היה מקובל עליו.
עוד טענה החברה כי היא טעתה שלא הודיעה לו על כך לפני שעלה על הטיסה, והתנצלה בפניו. לטענת החברה, אחד מעובדיה כבר שוחח איתו ופתר איתו את המצב. עדיין לא ברור האם הוא קיבל פיצוי כספי, או באיזה דרך נפתרה הבעיה מולו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רונלי העלובה (ל"ת)
    שהם לא ראו אותי! 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בדוק ראו אותך (ל"ת)
    ונבהלו 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור