קריירה ולימודים

"המורה של השנה" נעצרה בגין התעללות מינית בתלמיד כיתה ו'

ג'קלין מא, מורה בכיתה ו' בת 34 שזכתה בתואר "מורת השנה של מחוז סן דייגו", מואשמת כי התעללה מינית בתלמיד שלה לשעבר בן 14
מערכת ice |  1
כיתה (צילום freepik)
ג'קלין מא, מורה בת 34 בכיתה ו' בבית הספר היסודי לינקולן אקר בעיר נשיונל סיטי שבקליפורניה, ארצות הברית, נעצרה השבוע בגין התעללות מינית לכאורה בתלמידה לשעבר, כך על פי הודעת המשטרה. 
מא מואשמת בשלושה סעיפים של מעשי זימה עם תלמיד מתחת לגיל 14, ועוד שלושה סעיפים של ביצוע יחסי מין עם תלמיד מתחת לגיל 14. מהמשטרה נמסר שהכל התחיל אחרי שהם קיבלו פנייה מאם מודאגת של תלמידה לשעבר בן ה-13, שחושדת כי בנה מנהל "מערכת יחסים לא הולמת" עם אותה מורה.
ביום שלישי האחרון היא נעצרה בבית הספר בו היא מלמדת בסביבות השעה 08:00 בבוקר, אך על פי המשטרה המעצר לא נעשה לעיניי אף תלמיד. המפקחת המחוזית לייגהנגלה בריידי מסרה הצהרה לרשת NBC 7 וטענה כי כרגע ידוע רק על תלמיד אחד עמו קיימה המורה יחסי מין.
בריידי סיפרה: "אנחנו יודעים שכל קהילת בית הספר שלנו המומה כמונו מהחדשות האלה. המחוז ישתף פעולה עם גורמי אכיפת החוק ואינו יכול להגיב יותר על החקירה שנמצאת בעיצומה. אנו נמשיך לעשות הכל כדי לשמור על בטיחותם, צרכיהם וחינוכם של תלמידינו בראש ובראשונה". בינתיים, מונתה במקומה של מא מורה אחרת, זאת בזמן שהיא נכנסה למעצר.
מא הייתה אחת מחמשת המורים שקיבלו את פרס "מורה השנה של מחוז סן דייגו" לשנים 2022-2023. הורים רבים של תלמידים בבית הספר סיפרו כי הם חושבים שלמא יש קשר נהדר עם תלמידיה, אך עם זאת, חלקם שמו לב למספר דברים משונים שהדליקו אצלם נורה אדומה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני לא בטוח שהתעללות זאת ההגדרה הנכונה (ל"ת)
    מורת השנה 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור