רכב

עוקץ רכבי היוקרה נחשף: כך עבדה השיטה שתפיל אתכם בפח

?עוקץ רכבי היוקרה: כתב אישום הוגש כנגד ישראלי ופלסטיני שחברו יחד במטרה לגנוב רכבי יוקרה בזמן מלחמה. כך זה קרה
מערכת ice | 
גניבות רכבים (צילום freepik)
בתחנת מודיעין עילית במרחב שומרון התנהלה בתקופה האחרונה חקירה מורכבת בגין פרשיית גניבות רכבי יוקרה לשטחים. החשוד המרכזי, תושב רמת גן בן 50, חבר לשני חשודים פלסטינים ויחד תיכננו שורה של עוקצי רכבי יוקרה.
על פי כתב האישום, החשוד הישראלי יצר קשר עם קורבנות פוטנציאליים באתר "יד 2" תוך שהוא מציג עצמו כרוכש המעוניין ברכב יוקרה. במהלך בדיקת הרכב, ביקש החשוד לבצע נסיעת מבחן ברכב, במהלך הנסיעה היה החשוד מדמה בעיה רפואית המחייבת אותו לעצור, מנצל שעת כושר שהקורבן יוצא מהרכב, ובורח עם הרכב מהמקום לשטחים ומעביר אותו לשני שותפיו הפלסטינים. באחד המקרים החשוד אף דחף את הקורבן מהרכב ונמלט עמו לשטחים.

החשוד הישראלי שנתפס בעבר על עבירות דומות, ניצל את המצב הביטחוני המתוח ואת תמימותם של הקורבנות הישראלים, על מנת לבצע את העבירות החמורות. בסיומה של חקירה מקיפה ומאומצת הכוללת הפעלת אמצעים טכנולוגיים של יחידות אח״מ מחוז ש״י ויחידת המודיעין של מרחב שומרון, נעצרו ע"י בלשי התחנה החשוד הישראלי יחד עם אחד מהחשודים הפלסטינים בשעת מעשה ורגע לפני שהם מבצעים עוקץ נוסף, כאמור בשבוע שעבר הגישה יח' התביעות במחוז ש"י כתב אישום חמור כנגד החשודים, וכן בקשה להמשך מעצרם עד תום ההליכים.
הציבור מתבקש לשמור על ערנות ולהקפיד על כללי הזהירות בעת ביצוע עסקאות רכישה של רכבים. מומלץ לבצע את העסקאות במקום ציבורי, בנוכחות אדם נוסף, ולדרוש מסמכים מזהים טרם בדיקת הרכב. מחוז ש"י רואה בחומרה רבה מעשים מסוג זה, ותמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למצות את הדין עם העבריינים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה