כסף וצרכנות

קשת טעמים בבשורה ללקוחות: אלו המוצרים שיגיעו לראשונה

רשת הסופרמרקטים קשת טעמים, עושה עלייה למותגי שוקולד ותמכור לראשונה בסניפיה את מותג השוקולד האיכותי מאיטליה, NOVI
ענת סימן טוב | 
קשת טעמים (צילום shutterstock)
רשת הסופרמרקטים, 'קשת טעמים' משיקה אתNOVI  , מותג שוקולד איכותי ויוקרתי שעושה עלייה לרשת היישר מאיטליה. מדובר בשוקולדים מציעים עם טעמים עשירים הכוללים מספר סדרות שוקולד, פרלינים וממרח 45% אגוזי לוז ללא תוספת שומן צמחי.
סדרת השוקולד של NOVI כוללת סדרת פרימיום שהיא סדרה של שוקולדים העשויים ממרכיבים איכותיים במיוחד, עם קקאו גבוה, עם תוספות ייחודיות כמו אגוזים, פירות מיובשים או תמציות ארומטיות. שוקולדים בסדרה זו נודעים בטעמם העשיר ובאיכותם הגבוהה.

סדרות חדשות של שוקולדים בקשת טעמים. צילום: יח"צ
סדרה נוספת המגיעה לסניפי קשת טעמים, היא סדרת השוקולד המריר המתמקדת בשוקולד מריר עם אחוז קקאו גבוה, עבור חובבי השוקולד שמעדיפים טעמים עזים ועשירים.

סדרה נוספת היא סדרת השוקולד חלב המציעה שוקולדים חלביים עם מרקם קרמי ומעט מתוק. הסדרה כוללת טעמים שונים כמו שוקולד חלב קלאסי, שוקולד חלב עם אגוזים, ושוקולד חלב עם קרם נוגט. לחובבי השוקולד לבן, גם סדרה כזו מגיעה לסניפים. סדרת שוקולד לבן - כוללת שוקולד לבן עשיר וקרמי, שלעתים מציע גם שילובים עם פירות יער או שברי עוגיות.
חוץ מהשוקולדים יגיע לסניף גם ממרח אגוזי לוז אשר הוא ממרח איכותי העשוי מ-45% אגוזי לוז. ממרח זה הוא ממרח ייחודי ושונה לחלוטין מממרחים המצויים על מדפי הרשתות בישראל. הממרח מכיל את  אחוז אגוזי לוז הכי גבוה אינו מכיל תוספת שומן צמחי ואינו מכיל גלוטן.

טעמים ייחודים בקשת טעמים. צילום: יח"צ
 דני בצלאל, סמנכ"ל השיווק של קשת טעמים: ""סדרת השוקולדים של NOVI היא בשורה לצרכן הישראלי בזכות השילוב המושלם בין איכות גבוהה למגוון טעמים ייחודיים. עם מרכיבים מובחרים ושיטות ייצור מסורתיות NOVI מביאה את הקסם האיטלקי ישירות אל החיך הישראלי, ומספקת חוויית שוקולד עשירה ומענגת שלא ניתן למצוא בשוק המקומי. סדרת השוקולדים של NOVI מצטרפת לסדרת מוצרים סופר איכותיים של מותגי על מובילים בעולם שבוחרים לשתף פעולה עם קשת טעמים כפלטפורמה שלהם בישראל. כמו שאר מוצרי הייבוא שלנו גם הקינוחים ניתנים לרכישה רק בקשת טעמים והם משלימים את האסטרטגיה שלנו לתת ללקוח חוויה שונה של קניות וקולינריה במרחב קמעונאי מרהיב ומגרה חושים בכל ימות השבוע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה