רכילות עסקית

"קשת טעמים" חוגגת בענק: איפה נפתח הסניף הגדול ביותר בישראל?

קבוצת קשת טעמים ממשיכה לגדול: הרשת פותחת סניף ענק נוסף, שיהיה הסניף ה-26 שלה ברחבי הארץ ואף יהיה הגדול ביותר שלה בישראל
מערכת ice |  6
קשת טעמים (צילום קשת טעמים)
קבוצת "קשת טעמים" הכריזה היום (שלישי) על פתיחתו של הסניף ה-26 והגדול ביותר שלה, שמוקם במתחם G סיטי ראשון לציון מערב. הסניף נפתח לאחר חצי שנה של הכנות והוא מתפרש על שטח של 6000  מ"ר.
בסניף תהיה תצוגה של כל המחלקות הייחודיות כל כך לקשת טעמים: מעדניית גבינות ענקית עם מגוון מכל העולם, מעדניית נקניק שלא נראתה בישראל, מחלקת אלכוהול המהווה חנות מתמחה לכל דבר ועניין בה ניתן למצוא כל סוג של משקה אלכוהול, יין ובירה, מחלקת בשר גדולה בשירות מלא (וגם בשירות עצמי), מחלקת אוכל מוכן ממפעל הקבוצה תחת מותג הבית "מאמוצ'קה", מוצרי מזון ייחודיים בייבוא בלעדי של הרשת וכמובן שאר מוצרי הסופרמרקט הקונבנציונליים להשלמת סל קניה מלא, וכל זאת במחירים מאד תחרותיים.
קינן ממן, מנכ"ל קשת טעמים התייחס לאירוע החגיגי ואמר: "אנו נרגשים לפתוח את סניף הדגל של קשת טעמים בראשון לציון ובכך לאפשר לעוד קהלי יעד להגיע וליהנות מחוויית הקנייה הייחודית של קשת טעמים הכוללת מרחב קמעונאי מעוצב ומושקע ממחלקות מתמחות בסטנדרט שלא קיים בישראל ומליין מוצרים בינלאומי שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולמות הקולינריה. אנחנו מבינים שלצד החוויה נדרשת גם נוחות מקסימלית ונגישות של המחירים ולכן אנחנו מאפשרים ללקוח חניה חינם ושעות פתיחת חנות גמישות בכל ימות השבוע כולל שבתות וחגים וכמובן מחירים תחרותיים ומבצעי פתיחה בהתאם למדיניות הרשת הקבועה, שהיא לתת ללקוח ערך מקסימלי במחיר משתלם. סניף זה, כמו שאר סניפי הרשת וכמו הסניפים שייפתחו בהמשך, כולל השנה, גם תהווה בשעת חירום, מקור למילוי מזווה ללא הפסקה".
לדברי קרן כליפה מנכ"לית G City, אמרה: "אנו שמחים לקבל את רשת קשת טעמים למתחם G סיטי ראשון לציון, מותג סופרמרקטים מוביל וייחודי בתחום קמעונאות המזון בישראל. קשת טעמים מצטרפת לשלל רשתות מובילות ועסקים מגוונים שנמצאות במתחם. נמשיך לגוון ולהעשיר את תמהיל העסקים שאנו מציעים במתחמי G ברחבי הארץ לרווחת לקוחותינו".

קבוצת קשת טעמים הוקמה לפני עשרים ושתיים שנה. סניפי הרשתות בקבוצה פתוחות בשבת. הקבוצה מעסיקה למעלה מ -2,000 עובדים בישראל ומפעילה סה"כ 26 סניפי סופרמרקט, כולל 2 מרכזי ליקוט והפצה רובוטיים המשרתים את לקוחות האונליין, מפעל מזון, וחברת יבוא מזון. בנוסף לכך רכשה לא מכבר הקבוצה בראשותו של הבעלים מר' אריאל לכט, את רשת הפטיסרי של דודו אוטמזגין.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    קשת טעמים
    קנדואר גליקו 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה לא למדו ,,והם מתכוננים לפשיטת רגל !!!! לא להביא כמויות !!!! זה המרשם לפשיטת רגל ! להביא מעט ( סחורת מדף),,,ו למ כ ו ר !!!!
    סגור
  • 4.
    למה לא פותחים בשרון (ל"ת)
    ליבי 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    חזיריה שתפשוט רגל (ל"ת)
    FssfzdDddD 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    חנות שהיא חגיגה לעיניים!
    עופר 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    6 3
    חנות יפה מאוד! שההיה בהצלחה לכם רק התושבים ירוויחו מכך!
    סגור
  • 1.
    נבלות וטרפות (ל"ת)
    עופר 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    3 10
    סגור
  • אתה יכול להכנס ל...
    חוני המעגל 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    פ ר י מ ט י ב
    סגור