מדדים ומחקרים

חברת התעופה הגרועה בעולם נחשפת: עם מי לא כדאי לטוס?

ניתוח מקיף של נתוני טיסות, דייקנות, טיפול בתביעות ושביעות רצון לקוחות, מציב את שתי החברות הגדולות באירופה - בריטיש איירווייז ולופטהנזה - בתחתית הרשימה, עם ציון כולל של כ-2 כוכבים מתוך 5
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת התעופה שהכי לא כדאי לטוס איתה נחשפת בדוח Flightright Index 2024, שפורסם לאחרונה ומטלטל את תעשיית התעופה האירופית ומציג תמונה מפתיעה של ביצועי חברות התעופה המובילות ביבשת.
הדירוג, המבוסס על ניתוח מקיף של נתוני טיסות, דייקנות, טיפול בתביעות ושביעות רצון לקוחות, מציב את שתי החברות הגדולות באירופה - בריטיש איירווייז ולופטהנזה - בתחתית הרשימה, עם ציון כולל של כ-2 כוכבים מתוך 5.
באופן מפתיע, חברות לואו-קוסט ואזוריות כמו טרנסאוויה ואוסטריאן איירליינס מובילות את הדירוג עם ציונים גבוהים באמינות, טיפול בתשלומים ושביעות רצון לקוחות. טרנסאוויה, למשל, זכתה לשבחים על אמינותה ומהירות הטיפול בפיצויים, בעוד אוסטריאן איירליינס הצטיינה בשביעות רצון הלקוחות.

הדירוג מתבסס על שלוש קטגוריות עיקריות: אמינות (שיעור ביטולים ועיכובים), התנהלות תשלומים (מהירות תשלום פיצויים), ושביעות רצון לקוחות. מפתיע לגלות כי אף אחת מ-20 החברות שנבדקו לא הצליחה לקבל יותר מ-3 כוכבים בקטגוריית שביעות רצון הלקוחות, מה שמצביע על צורך משמעותי בשיפור השירות בכל התעשייה.
למרות החדשנות והחשיבות של הדירוג, יש לציין כי הוא שנוי במחלוקת בענף התעופה. מבקרים טוענים כי הדוח אינו מספק מידע מלא על היקף הנתונים שנבדקו ותקופת הבדיקה, ואינו מבחין בין סוגים שונים של חברות תעופה. עם זאת, הממצאים מספקים תובנות חשובות לנוסעים ומעלים שאלות משמעותיות לגבי איכות השירות והאמינות של חברות התעופה המובילות באירופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה