משפט

טייס "בריטיש איירווייז" נחטף ועונה בשבי: הסיפור המצמרר נחשף

טייס של ענקית התעופה, שנחת בדרום אפריקה, יצא לערוך קניות, נחטף ועונה בשבי על ידי השודדים שהצליחו לשדוד ממנו אלפי פאונדים. לאחר מספר שעות הוא שוחרר
מערכת ice | 
תא טייס (צילום pexels)
דרום אפריקה ידועה כאחת המדינות בעלות אחוזי הפשיעה הגבוהים ביותר בעולם, בטח שמדובר בעיר יוהנסבורג, שם הפשע משתולל. מי שחווה זאת על בשרו הוא טייס של ענקית התעופה "בריטיש איירווייז", שנחטף, עונה ונשדד לאחרונה ביוהנסבורג, כך על פי דיווח ב"הסאן" הבריטי.
אותו טייס הגיע לדרום אפריקה לצורך עצירה בין הטיסות, כאשר הוא לן במתחם שמוקצה לטייסים בעיר דרך חברת התעופה. במהלך שהותו, יצא הטייס לערוך קניות, ושם הסיפור המצמרר התחיל. אישה שעברה בסמוך לאותו הטייס ביקשה ממנו בתמימות לעזור לה בהרמת הקניות שלה לרכב, כאשר הטייס לא היסס ועזר לה להרים את הקניות.
בזמן שניגש לרכב יחד עם אותה אישה, חיכו לון מספר שודדים חמושים שהכניסו אותו לרכב וחטפו אותו למקום מרוחק. החוטפים לקחו אותו בשבי, עינו אותו במשך שעות ארוכות ושדדו ממנו אלפי פאונדים. בסופו של דבר, אחרי שעות ארוכות בהן היה חטוף, שוחרר הטייס.
מאז אותו אירוע קשה, הטייס אינו עובד, ונמצא בימים אלו בשיקום לאור מצבו הנפשי הקשה. מ"בריטיש איירווייז" נמסר ל"הסאן": "אנחנו תומכים בטייס. הרשויות המקומיות בדרום אפריקה מבצעות חקירה כדי למצוא את האשמים במעשה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה