מינויים

מכבי ממשיכה ברצף המינויים: סטלה קריוף מונתה לראש מחוז צפון

מכבי שירותי בריאות ממנה היום את סטלה קריוף לראש מחוז צפון החדשה, כשלה קריירה וותיקה כמנכ"לית בסודהסטרים ומכון המחקר TNS Kantar
מערכת ice | 
סטלה קריוף (צילום אבישג שאר ישוב)
קופת החולים מכבי שירותי בריאות מודיעה היום על מינויה של ראש מחוז צפון חדשה, סטלה קריוף, אשר תחליף את ד"ר אייל פורמן. המינוי מגיע לאחר פרישתה של קריוף מחברת סודהסטרים, בה שימשה בתור מנכ"לית.
לקריוף תואר ראשון במדעי החברה מאוניברסיטת בר אילן וטרם פעילותה בסודהסטרים כיהנה חמש שנים בתור מנכ"לית במכון המחקר הישראלי TNS Kantar. סטלה קריוף הודתה על המינוי: "אני שמחה על ההזדמנות להצטרף לארגון הבריאות המוביל בישראל. אני מודה למנכ״לית סיגל דדון-לוי והנהלת מכבי על האמון שניתן בי."
מנכ״לית מכבי סיגל דדון-לוי, בירכה: ״אני מודה לד"ר אייל פורמן על העשייה הענפה במכבי ומאחלת לו הצלחה בדרכו החדשה. אני מברכת על מינויה של סטלה קריוף והצטרפותה לשדרת הניהול הבכירה של הארגון. סטלה מנהלת מוכשרת שמביאה עמה ניסיון רב שנים ומגוון ובעלת הישגים מוכחים בעולם העסקי. אני מאחלת לה הצלחה רבה בתפקיד החדש״.
כזכור לאחרונה קופת החולים מינתה את משרד יחסי ציבור חדש ובחרה את קבוצת דבי תקשורת. לצד זאת הקופה מינתה לאחרונה סמנכ"ל רפואה חדש למכבידנט ומשנה חדשה למנכ"ל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה