מינויים

מנכ"ל חדש: השינוי בהנהלת אלטשולר שחם השקעות

מהפכה בצמרת אלטשולר שחם: צפריר זנזורי, המשמש כמשנה למנכ"ל החברה  מונה כעת למנכ"ל אלטשולר שחם השקעות אלטרנטיביות. יאיר לוינשטיין מנכ"ל אלטשולר שחם: "מהלך זה יאפשר את הפיכת אלטשולר שחם השקעות אלטרנטיביות, לחברה מובילה בתחומה"
מערכת ice | 
צפריר זנזורי (צילום סם יצחקוב)
אלטשולר שחם פיננסים, דיווחו היום (רביעי), על מינוי משמעותי בשדרה הניהולית של החברה עם קידומו של צפריר זנזורי למנכ"ל השקעות אלטרנטיביות באלטשולר שחם פיננסים. מינוי זנזורי הינו חלק ממהלך אסטרטגי לאיחוד כלל פעילויות ההשקעות האלטרנטיביות תחת קורת גג אחת לצורך המשך פיתוח וגידול בתחום.
צפריר זנזורי הוא מנהל בעל ניסיון עשיר בעולמות הפיננסים, המכירות, השיווק והפיתוח העסקי. זנזורי צמח וגדל באלטשולר שחם ב-17 השנים האחרונות וכיהן במגוון רחב של תפקידים, ביניהם מנהל המערך לשיווק פנסיוני וכסמנכ"ל הפנסיה. בנוסף, במסגרת תפקידו כסמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת הגמל והפנסיה, הוביל מהלכים משמעותיים שסייעו לצמיחה ולגיוסי החברה.
זנזורי, ימשיך בתפקידיו הנוכחיים כמשנה למנכ"ל אלטשולר שחם פיננסים, כמנהל הפיתוח העסקי וכיו"ר דירקטוריון קרנות נאמנות. במסגרת מינויו למנכ"ל ההשקעות האלטרנטיביות, זנזורי יהיה אמון על פיתוח והובלת כלל פעילויות ההשקעות האלטרנטיביות בחברה הכוללות את תחום הנדל"ן, קרנות השקעה ואת פעילות בית ההשקעות iFunds.
יאיר לוינשטיין, מנכ"ל אלטשולר שחם פיננסים, התייחס למינוי ומסר: "אנו שמחים להודיע על המינוי הראוי של צפריר למנכ"ל ההשקעות האלטרנטיביות בחברה ואיחוד פעילויות ההשקעות האלטרנטיביות הכוללות תחת ניהולו המסור. מהלך זה יאפשר את המשך הפיתוח והרחבת פעילות אלטשולר שחם השקעות אלטרנטיביות, והפיכתה לחברה מובילה בתחומה".
לוינשטיין, המשיך בדבריו: "צפריר הינו שותף מרכזי ומהותי בהנהלת החברה ובצמיחתה בשנים האחרונות, במסגרתן הטביע את חותמו והוביל אינספור מהלכים משמעותיים וחשובים. אני סמוך ובטוח שבכישוריו, ידע להוביל את החברה להצלחות והישגים רבים ואני מאחל לו הצלחה רבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה